Ifølge de 15 point regler, bedes du rette op på denne post, og den forrige.

Y

YPSYLON

Guest
Alan Jeg har 27 guld med 3 pin strømstik, og jeg spekulerer på, hvem der er på hvilken pin.To ben er ved siden af hinanden og den tredje er en lille smule mere.Desværre har jeg ingen billeder.
Tak for dit svar.
Podrawiam

Velkommen
Og nogle farver?
Minus finde en foranstaltning af boliger er forbundet til de andre to, plus en på den anden forstærker til resten.
pozdr

Enhver farve ikke fordi det er den bare stikket.Så ekstrem vægt pin er sandsynligvis en 2 ved siden af hinanden 12v, right?

Jeg foreslår, at købe en skruetrækker, skal du åbne låget og se, hvor der er vedlagt.
Kombineret at udlede den masse slutte mindre strøm, og det andet plus.
Hvis masserne, men er stadig to ledninger, så forbinde dem sammen og slutte sig til positiv.
Simpelthen ikke muligt, hvis ...

Jeg har en skruetrækker, og har brugt det nok ville, men skruerne er de sæler, som ikke flytte din afgrøde, så teorien er at forsøge at udlede noget.Ifølge de 15 point regler, bedes du rette op på denne post, og den forrige.Før du sender, kan du bruge "Spelling".Må ikke slette posten!
/ C2H5OH /

Men lidt forvirret.
at være:
ekstrem negativ og to proffer

en plus vedligeholdelse af hukommelse (samlet hukommelse kanal:))
og den anden fra de øvrige (plus)

YPSYLON skrev:

Jeg har en skruetrækker, og har brugt det nok ville, men skruerne er de sæler, som ikke flytte din afgrøde ...

alan bedst at ringe til Polen vil vide det med sikkerhed

Nå, desværre viste det sig, at det modsatte er tilfældet.Efter at tilslutte den foreslåede måde, det fik en kortslutning, og gik en lille hvid ballon.Radioen er tændt, og i teorien fungerer perfekt, bortset fra én ting.Er støj, men du kan ikke høre noget, men at.Jeg har forsøgt at ringe og aldrig en eneste gang hørte jeg et svar.Noget helt sikkert blive brændt - men hvad?hvordan kan du vide det?

Jeg ved ikke, om det har nogen effekt, men en antenne på grund af lejlighedsvis mangel på grip var blevet løst.

når radioen tænder normalt betyder dette, at der zamieniłes z --
og du hørt om dette, der ikke involverer tv uden en korrekt monteret antenne, hvis du har en kvittering og en manglende transmission er sandsynligvis den sidste transistor og kontrol sammen med 100 ohm rezystorkiem

ziomus90210 skrev:

og du hørt om dette, der ikke involverer tv uden en korrekt monteret antenne

Når radioen var ny (stempel) og sikringen var den korrekte værdi - en mulig omvendt udbud forbindelse vil overtage den beskyttelse diode, hvorigennem den nuværende "reverse" flow brændende lunte, viljen og kredsløb til LED forbliver intakte.Medmindre de hardware-producenter, der allerede er faldet Michigan, tanken om, at jo mere de betaler disse lysdioder ikke mount?Så bad luck!Formentlig bedst at købe fabrikken strømkablet til radioen - eller sågar låne dem fra en person og se sporvidde stifter, selv om strømstik, der beskriver de College (en skam, at ingen billeder) er nok typisk for alle alanerne - eller røde ledning ( ), Sort (-) Det nye udstyr er normalt gnaiazda center pin ikke er tilsluttet (NC).Hvad beskriver symptomerne - Hvis strømmen af radioudsendelsen - det skulle vise overførselshastighed på S / RF (TOT vil lyse, når du aktiverer "blokke" på indekset, kan du blinke til rytmen af graduering).Jeg tror, at i denne konfiguration, at antennen er beskrevet som alt for langt til at nogen dowoła College ...Ikke at beskadige det drżałbym forstærkere - i den sidste ende ", der" var en byrde.Jeg tror, med at "hvide ballon" er resultatet af et noget mere alvorligt end varme protektor diode magt - og nu venter en kollega garanti bøjer og przepychanki ...(I modsætning, de samme stik, så vidt jeg husker, er en afkortet side (-), midt tættere på NC, rektangulære side ( ), men du bedre kontrollere, fordi jeg ikke huske præcis.

Efter at tilslutte den foreslåede måde, det fik en kortslutning efter udskiftning af polaritet begyndte at drive radioen.

At antennen er ikke vedlagt (men har tilknytning til radioen) helt sikkert påvirke omfanget og kvaliteten, men jeg tror, det er ikke let beskadiget på denne måde radioen?

Når der skiftes TOT lysdioder er magert.Alt ser ok bortset fra at jeg ikke kan høre (jeg kan høre - jeg kan ikke lide dette look).

Kollega gøre det, selvom du ikke ved et uheld snoede RF-Gain - støj i højttaleren (det roligere AM - jo bedre radio, osv.) skal være.Specielt når der skiftes til FM modulation, og løsne den squelch støj bør allerede være klar.Hvis der stadig er stilhed i højttaler - måske skifte PA - CB er i stand til PA?Hvad ellers?Sandsynlighed for skader på modtageren kredsløb er temmelig lav.Amp faldt MW?den gennemsnitlige sandsynlighed, men det modsatte sker i samarbejde og zawatowanym "bezpieczniku.Hvis alt er OK - ingen kan give?Stadig telefonen til sin ven CB-januar og et forsøg på at den valgte kommunikationskanal (eller rettere en kort afstand for eksempel, lad podjedzie mobilkiem under vinduer;), men husk, at effektiviteten af en sådan interimistiske antenne, som du beskriver, ville betyde, ikke kun i præstationen - og receptionen.Sorry for vildledende stikket, hukommelse er ofte upålidelig ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back