ikke udfører Whirlpool Awe 6.315 / p

P

piter_55

Guest
Velkommen
Jeg har et problem med en vaskemaskine Whirlpool Awe 6315/p.Po integration af penge for eksempel, "Cotton 60 st" bliver til en vaskemaskine og vice versa, dvs flytter alle de programmer vigtigt at vaske og derefter ikke gå til skylning og spin åbne døren.Opstår hælde vand fra vask start og blinkende LED indikerer et nul obrotów.Dziwi mig er det faktum, at selve programmet Centrifugering udføres uden vask, er der intet i dette forslag til marmelade med motoren er godt.Betingelsen i vaskemaskinen dukkede op i vaskemaskinen przeprowadzki.Dzień tidligere fungeret upåklageligt.efter at have sejlet der i sådanne symptomer som ovenfor.Har alt kan ske som følge af vibrationer under transport, om det er en ren przypadek.Proszę for hjælp.

og til hvilken højde en slange tip er udløse?fordi hvis mindre end halvdelen af højden på en vaskemaskine kan være årsag

Slange ende udløse suspenderes, hvis badet er en fangst wyskości ikke set, men det forekommer mig, at så

ikke at se nøjagtigt, men jeg skriver om, at spidsen af slangen i sig selv udløser, ikke ét stykke, bare det samme Tip slangen skal være cirka halvdelen, fordi hvis det er under den agter at kaste vandModereret af mrhari:

Meget kan du bruge polsk accent.
Mener, en god start og slut punkt prik.

Slange ende udløse ligger over midten af august pralki.Wydaje mis en eller anden måde kun lidt af dette vand hældes men jeg kan være forkert, fordi da jeg normalt ikke støtter denne enhed til kone

Fortsæt med at kæmpe med vaskemaskine og intet Hydrostat effektiv pumpe motor eller en magnetventil również.sprawdzę.

Solenoid effektiv.Jeg er overrasket over, at hvis jeg tænder motoren rotationsordning er behagelig høj hastighed iskrzy intet fungerer.Når du vælger et andet program pauser, kunne varmer det? For alle programmer "temperatur" ikke går videre, og skyl og spin.Hvorfor går alle lysdioder, undtagen den ene angiver, at de 0 rotation miga.Chwilę tømmes før vaskevand og ingen stop.Koniec prania.Zaglądałem programmøren til visuelt at se, hvis noget ikke er brændt, men der er ingen sådan findes, det ligner en helt ny vaskemaskine siden stopper.Hvad fejlkode betyder, at en blinkende LED obrotów.Ma nogen til nul, det kan fejlkoder med deres læseundervisning.Please, hjælp

Og hvis vandtrykket i anlægget er tilstrækkelig?Kan være så afgørende for vasketøj handler om, når hun flytter til skyllevandet bliver mere og hvis Hydrostat ikke være tændt på det rette tidspunkt, så popper op fejl

Modereret af mrhari:

Forordninger 15
Advarsel

Vandtrykket i anlægget er vigtigt odpowiednie.Pralka efter vask og vand hældes går lyset ud ét element 0 obrotów.Nie senere selv forsøgte at downloade en mængde vand, der er udelukket, fordi det gør ingenting.Hæld vand og fajrant udgangen af arbejdet for i dag, men det skal stadig underkastes en vask og centrifugering

Sikke en fejl ved jeg ikke, men hvis du skriver, at der ikke går nogen af de varme program kan du prøve at indstille programmet til 0 grader.Hvis du sender programmet forventes at have en defekt vandvarmer .. eller bare måle det til at se ..

hvad der bør være en modstand radiator i vaskemaskinen.Hvordan posprawdzać alle sensorer.

Kontroller, hvor mange gange LED blinker fra hvad jeg husker det viser fejlkode.hvis anlægget er at overgangen kan ikke få strøm før efter przekroczeniuodpowiedniuego kaster en fejl.Varme på bomuld foregår i to faser.efter de første par minutter af varme, og det er en tid omkring 10 min så varm at den korrekte temperatur.Slut pære til kabler og stik den varmer husets stik.NTC føler værdi: 0 ° C 35,9 kOhm, 9,8 kOhm 30 C, 40 C 6,6 kOhm 50 kOhm 4,6 C, 60 C 3,2 kOhm 70 kOhm 2,3 C, 95 C 1,1 k, hvis du ikke har beføjelse til radiator eller beskadigede Hydrostat programmør (relæ).

Ok tage et kig hvor mange gange blinkende dioda.Przy mulighed for at bryde væk fra mig i august konektorki sensoren, så det første jeg vil fjerne denne fejl, og se, hvor mange gange denne LED miga.Przy lejlighed spørge, hvor znajuje August heater relay fra den programmør, og hvordan man kan kontrollere.

Check Bakke sikkert er rotationer i to meget strony.Bo ważne.Postawiłbym, og brændte loddetilslutninger på relæer til at skifte retning for rotation af motoren głównego.Dość hyppigt problem in-a Whirlpool vaskemaskiner.

Måle modstand vandvarmer, der er intet du skrive eller vand, der opvarmes Tyko wypuszcza.Grzałka skal knyttes til de mekaniske dele af programmør og ikke przekaźnikiem.Jak varmelegeme er inden for rammerne af 30Ω at oprette forbindelse til den parallelle pære og skifte penge for at se, om det er vedlagt.

ok posprawdzam og odpisze.Teraz har et spørgsmål, som det kaldes hvide stik, som at sætte termistor vandvarmer, fordi jeg brød væk fra wiren, og hvor den kan nå (stikket, der er 2 huller)

Heater er 25 ohm.Jeg fik det ryddet det af sten, jeg gned sensoren NTC, og mærkeligt nok, at programmet "40 st uld" varmer varmer wodę.Jest varmt skylninger i tre passerer hele programmet.Men min glæde varede ikke længe, fordi den næste dag jeg kørte programmet 60 grader daglige vask og vask powertowała bestået penge på grundlæggende powertowała de små skure vasketøj, tømmes for vand og skal stoppes, ikke odwirowała prania.Pojawiła blinker hele tiden LED bliver til nul. Først efter spin-knappen er trykket det uden problemer.Så jeg atter vendte "40st uld" på den slags arbejde.Heater vasketid podgrzała vand, vask pomieliła tilbage wodę.Wylewana tromme og tømte vandet var varmt.Anden lavage var knap varm og den tredje er allerede iskolde.Efter flere forsøg med de programmer, bemærkede jeg med nogle programmer, udføres korrekt, alle de trin, hvor de bevæger sig, herunder spinning og ikke spinding flere programmer såsom vask af bomuld programmet st 95 passerer uden problemer, men programmet er helt syntetisk 95 st har ikke vasket den LED lyser 0 omsætning og vaskemaskinen er ikke roterer.Jeg vil blot tilføje, at den knap on / off LED er ikke oplyst, men vaskemaskinen ved at trykke August uruchamia.nie vide, om det har noget at gøre med sårbarhed, eller simpelthen brændte i august.Jeg undskylder for så lang argument, men jeg ønskede at beskrive, hvad der sker med vaskemaskine.For hjælp på forhånd tak

Jeg ved ikke, om de vil blive straffet med post på det hurtigt, men jeg fast den sårbarhed, og måske vil jeg gerne dele information.Nemlig årsagen til alle disse mangler med en vaskemaskine var en tynd sti, der løber februar til den grå med rektangulære ur timer (ved ikke, hvordan denne del af den professionelle kaldes). Stien er på samme side af brættet programmør og transport del af denne vej, fordi odpadła.Niby kombineret måling af kontinuitet viser, men var for svag og blive tynd.Fast en sti, og hvis alle de programmer virker.Test på næsten brugt hele dagen, så prøvet med 5 forskellige programmer, med 2 mere gentages. For nu, det virker.
PS: Jeg lærte anledning til at bruge en vaskemaskine:) Jeg har aldrig indsætte penge kun żona.Dzięki alle om hjælp

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back