Impedans Control Board

K

KP

Guest
Hej

I hvilken tilstand eller beslægtet område, jeg mener, hvad sort design til brug impedans styrekort? Er det impedans styrekort har noget at gøre med alt / maksimal kraftoverførsel? Normalt jeg hørte om de 50 ohm impedans kontrol og så videre ...hvad er forskellen mellem 50 Ohm og 75 ohm impedans kontrol?

Kindly sige 'Tak Q' til dem, der r hjælpsom.

Venlig hilsen
KP

når signalet overgang tid er mindre end 1 / 2 PCB spore forsinkelse,

afspejling af signalet vil blive alvorlige.

du skal bruge impedans kontrol bord, er det generelt ikke brug for

overføre maksimal effekt, er det for at minimere refleksion og

holde signal integritet.

50R er generelt anvendes i kommunikationsområdet, 75R er generelt

brug i TV-området (måske er dette ikke altid tilfældet).

men 50R bord kan tolerant mere kapacitans belastning end 75R bord

for lav impedans.

Kender du, nu enhver mor bord er impedans kontrolleret bord.

venlig hilsenKP skrev:

HejI hvilken tilstand eller beslægtet område, jeg mener, hvad sort design til brug impedans styrekort? Er det impedans styrekort har noget at gøre med alt / maksimal kraftoverførsel? Normalt jeg hørte om de 50 ohm impedans kontrol og så videre ...
hvad er forskellen mellem 50 Ohm og 75 ohm impedans kontrol?Kindly sige 'Tak Q' til dem, der r hjælpsom.Venlig hilsen

KP

Hvis signalerne indsvingningstiden mindre end 1/6th den elektriske længde, behøver du kontrolleret impedans - det vil sige, hvis du har en 1 ns indsvingningstiden, 1 ns / ~ ,18 ns / inch (i FR4) = 5,5 inches / 6 ~ 1 tomme.Med et spor længde på 1 cm eller derunder, kan du slippe væk uden kontrolleret impedans.Ellers ville du har brug for det.

kontrolleret impedans er reqired tilbage routing hurtige stigning tid signaler
hvis indsvingningstiden tid hurtig er så stige tidslængde signal sendes reduceret
hvis dirigeres længde er større end stigningen tidslængde derefter ruten optræder som transmission line

for transmission line kontrolleret impedans er påkrævet

med hensyn

vij

Impedans kontrol er primært for Max kraftoverførsel fra dirver til recevier.

pvskt skrev:

Impedans kontrol er primært for Max kraftoverførsel fra dirver til recevier.

Skal jeg spørge dig, når refleksion og hoppende sker?

Det sker på grund af impedans mismatch.Hvis der er impedans mismatch, hvordan vil max effekt leveres ved belastning?Hvis max effekt ikke er leveret på den belastning, hvordan vil de tærskelværdier korrekt anerkendt?Den resulterende er refleksion og andre tegn effekter.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back