Impulse /radio sender/ modtager ??..

M

MoRoax

Guest
Hejsa,

Jeg har et projekt som jeg gerne vil have et bud på....
Jeg skal smo start bruge 5 sendere og 20 modtagere til test projekt...
Det som de skal kunne er at sender monteres i 5 biler - og 20 andre biler har en modtager installeret...
Når sender i en eller flere biler aktiveres, skal modtagerens box. komme med en lille bip lyd, samt en diode skal blinke, Det skal være sådan at hvis en sende bil er inden for 250 meter skal dioden blinke en farve, når den er ca. 100 meter væk skal den blinke en anden farve, og når den er ca. 50 og sidst under 25 meter en helt anden farve, samt bip lyden skal være højere...
UANSET hvilken sender der aktiveres, skal ALLE 20 biler modtage signalet, og er der 2 sendere på samme tid som måske er 50 og 200 meter væk skal modtagerne reagere på begge sendere.....

Boxene skal vare så små som muligt (den første demo version må selvfølgelig gerne fylde lidt mere end slut modellen.)

både sender og modtager skal være kraftige nok til de IKKE skal have antenner eller lign. monteret ude på bilen
- boxen kan evt. monteret ude i motorrummet, og så der er ledning til højtaler(kan være som de små vi har i de nye PC'er) og en dioede inde i bilen.

Hvordan og hvilke signaler der bruges er jeg ligeglad med, det SKAL dog kunne godkendes til brug i DK.

Smid en mail med idéer og evt. priser....
rm@moroax.dk
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top