Indfoerselsland struktur i AWR Microwave Office fra IE3D

F

fractalguy

Guest
Hey gutter!

Hvordan virker en eksport strukturer form IE3D og bruge det inde AWR MWO? Jeg hørte der er en direkte måde at importere 3d struktur itself.I har et koaksialt sonde fodres patch antenne simuleret i ie3d Jeg ønsker at indføre denne geometri inde Microbølgeovn kontor.
Dvs. Det koaksialkabler too.Could nogen hjælpe mig på dette? Måske nogle tutorial video links på dette ville do_Or hvis du kunne skrive proceduren her GREAT!

thnx
Sidst redigeret af fractalguy om den 07 april 2009 12:43, edited 1 gang i den samlede

hej!venligst fyrene kan nogen hjælpe mig på dette?

Hej fractalguy,

AWR Microwave Office (MWO) grænseflader til Zéland IE3D direkte gennem EMSocket ...
netop du har brug for at vælge den EM simulator fra valg i MWO ...

Jeg har vedhæftet en tutorial dokument viser trin for trin procedure for sammenknytning MWO med IE3D ...

Også den anden metode er eksportere layout fra IE3D som DXF eller GDSII & derefter importere i MWO & opsætningen havne, Bærer detaljer & derefter simulere i MWO ...

--- manju ---
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

hi manjunath!
thnx en masse for svaret.

Jeg var også interesseret i at vide, hvordan importerer jeg 3d strukturer i MWO ligesom koaksial sonde alonthe antenne

Vil MWO give nøjagtige resultater for coaxial sonde fodres patch antenne? Kan jeg have en sammenligning graf af simulation resultaterne af en ptach antenne med ie3d vs MWO?

Regards og Thanks a lot!Manjunath

Hej fractalguy,

AWR MMWO-EMSight er et 3D Planformat MOM EM værktøj & ikke understøtter import af
fuld 3D modeller ... Du kan import eller eksport flerlaget DXF, GDSII & Gerber layouts kun ...

Hvad angår Coaxial sonde repræsentation kan du gøre det på to måder i MWO en bruger Via at tilnærme lokke dimensioner & sted med Via port ...
eller
bruge kant port
og derefter bruge den koaksiale kredsløb model til at tune resonansfrekvens ...

Den Zéland IE3D & MWO-EMSight selvom bruger samme MOM tmethod men formuleringen er forskellig IE3d er baseret på åbne MOM solvervariabel & hvor som MWO_EMSight er Skærmet MOM Solver ...
Dermed deres vil ske ændringer i resultaterne specielt til antenner, IE3D er godt at have sagt, at du kan komme tæt resultater med EMSight også med lidt opsætning ...
Agaian EMSight er godt for Passiv strukturer som MMIC, RFIC implimentations ...

Jeg Attaché god artikel, som var tilgængelige online ... men jeg kunne ikke finde det nøjagtige link ...

--- manju ---
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Manjunath!Jeg sætter pris på din hjælp.
Kan du sende mig et koaksialt sonde fodres patch antenne design i MWO?
Så jeg kunne vide, hvordan det er gjort? En vedhæftet AWR filen ville være dejligt!

Hej fractalguy,

Der er et eksempel findes i AWR MWO installation mappe der er meget lig den, hvad du beder
dvs.Microstrip_Patch_Antenna.emp

Gå gennem Design Noter
L-båndet Rektangulær MICROSTRIP plaster ANTENNA

Dette projekt viser simulering af en microstrip patch antenne på L-båndet.En lodret stakket design er gennemført i et forsøg på at øge båndbredden af antennen.Antennen er sonde-fodres ved hjælp af et via havnen.Placeringen af foder punkt resulterer i en venstre circularly-polariseret udstrålede område.Dette eksempel er taget fra en artikel i januar 1998 spørgsmålet om Microwave Journal [1].Simuleringer sammenligne meget tæt sammen med de offentliggjorte data.

Dette eksempel viser antenne design bruger EM Sight, antenne mønstre og E-felt, og nuværende animationer ...

Hvis du stadig har behov for endnu et eksempel på det samme jeg har verificeret nøjagtige eksempel
Send mig e-mail på manjunatha_hv (at) ieee.org Jeg vil sende den til dig ...

--- manju ---

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back