Indgange behov om FDTD baseret EM simulatorer

S

svarun

Guest
Hej alle,
Dette er en fortsættelse til mit tidligere indlæg om FDTD baseret EM simulators.I behovet info omkring to FDTD baserede simulatorer.

1) Zealands Fidelity
2) Remcom's XFDTD

Vi er evaluere Imst's "Empire", og jeg er ikke imponeret over funktionerne og også redaktør er særdeles ikke-intuitiv.

Vi søger til en pris på omkring
US $ 5000 -
US $ 6.000.Er Fidelity eller XFDTD tilbyde en sådan solution.All svar er velkommen fra dem, der har brugt nogen af ovennævnte software eller endda vurderet dem.

-Regards
-Arun

svarun wrote:

Hej alle,

Dette er en fortsættelse til mit tidligere indlæg om FDTD baseret EM simulators.I behovet info omkring to FDTD baserede simulatorer.1) Zealands Fidelity

2) Remcom's XFDTDVi er evaluere Imst's "Empire", og jeg er ikke imponeret over funktionerne og også redaktør er særdeles ikke-intuitiv.Vi søger til en pris på omkring US $ 5000 - US $ 6.000.
Er Fidelity eller XFDTD tilbyde en sådan solution.All svar er velkommen fra dem, der har brugt nogen af ovennævnte software eller endda vurderet dem.-Regards-Arun

Hi Erip.
.Absolutely no commercial stuff.Do you think that using conformal FDTD drastically reduces the errors or is it just a slight improvement that we can afford to ignore.Have you made any comparisons between Fidelity and IMST Empire with similar designs ?

Tak for din umiddelbare response.We bruger softwaren kun for akademiske formål.

Absolut ingen kommerciel stuff.Do du synes, at det at bruge Conformal FDTD drastisk reducerer fejl eller er det bare en lille forbedring, at vi kan tillade os at ignore.Have du har foretaget nogen sammenligninger mellem Fidelity og Imst Empire med lignende design?Thanks in advance.

-Arun

svarun wrote:

Hi Erip..Absolutely no commercial stuff.Do you think that using conformal FDTD drastically reduces the errors or is it just a slight improvement that we can afford to ignore.Have you made any comparisons between Fidelity and IMST Empire with similar designs ?

Absolut ingen kommerciel stuff.Do du synes, at det at bruge Conformal FDTD drastisk reducerer fejl eller er det bare en lille forbedring, at vi kan tillade os at ignore.Have du har foretaget nogen sammenligninger mellem Fidelity og Imst Empire med lignende design?
Thanks in advance.-Arun

svarun wrote:

Hi Erip..Absolutely no commercial stuff.Do you think that using conformal FDTD drastically reduces the errors or is it just a slight improvement that we can afford to ignore.Have you made any comparisons between Fidelity and IMST Empire with similar designs ?

Absolut ingen kommerciel stuff.Do du synes, at det at bruge Conformal FDTD drastisk reducerer fejl eller er det bare en lille forbedring, at vi kan tillade os at ignore.Have du har foretaget nogen sammenligninger mellem Fidelity og Imst Empire med lignende design?
Thanks in advance.-Arun

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back