indre i2c EEPROM - pic16f88

E

emkay

Guest
Hej alle ..

Jeg er nybegynder ...
jeg søger til info om at håndtere de i2c rutine til at lagre og læse data til / fra 24LC512 usning PIC16F88.

Jeg foretrækker at have interne i2c delrutinen forvandleTil siden PIC16F88 have denne funktioner ..

pls rådgivning, tak på forhånd.

Hej,

Kig på mikrochippen hjemmeside, under anvendelse noter.Ser også for PICDEM2 demo bord.Der finder du også kildekoden til tilslutning til I2C.
Også have et kig på: www.microchipc.com.
Held og lykke.

Advarsel!

Brug ikke denne SSP modul i slave-tilstand, fordi det
er fuld af fejl.I tilfælde af brug i slave mode altid bruge Fredsimplementeringsrådets med MSSp modul., Det virker ok.

Hilsen!

Hi tjalps,

emkay kun ønsker at læse en ekstern I2C.Lest ikke forveksle ham.
Også, hvis du læse Errata for PIC16F88 du vil se, at:
Citat:

SSP og / eller CCP (capture mode) modul

og PORTB pull-ups er aktiveret, derefter evaluere

funktionaliteten i SSP (I2C / SPI)

eller CCP (Capture Mode) modul for at sikre

fungerer hensigtsmæssigt inden for din ansøgning.

Citat:

Brug ikke denne SSP modul i slave-tilstand, fordi det er fuld af fejl.
I tilfælde af brug i slave mode altid bruge Fredsimplementeringsrådets med MSSp modul., Det virker ok.

Hi Fuzzzy,

Jeg worte svaret i et andet forum, at du har opend.
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=110886&highlight =
Gidimiz.

16F876 er OK, fordi det bruger MSSp og jeg nu det virker ordentligt.Jeg bruger Thema som slaver i min ansøgning.Jeg har 10 slaver på 400k, og de arbejder wery godt.Skriv din kode, og jeg
vil tjekke, hvad der er galt med din kode.

Hilsen!

takket gidimiz ...

hvis
jeg ikke tager fejl ... at hjemmesiden giver information om programmering ved hjælp af C. .. men
jeg søger programmeret usingh forsamling languange ..

er der nogen reference projekt? ...

Jeg fandt Nigel's websted, der har tutorial om dette, men ved hjælp af software rutine ...