Indsamler af transistor

M

Manchested

Guest
Hej, Kunne nogen fortælle Hvad er forskellen mellem solfangeren jævnstrøm (DC) Ic (100mA) og peak opkøber strøm ICM (200mA) på databladet? Vil transistor blive beskadiget, hvis den nuværende går ud over ICM / IBM? men hvad opkøber strøm, er det sikkert for transistoren at gå ud over den maksimale værdi?

Den maksimale tilladte DC-strøm kollektor (ICM) De faktiske krav fra forskellige producenter på ICM er forskellige, til tider meget forskellige, er vi nødt til at bemærke, at producenten skal give testbetingelserne. Fælles er følgende: bly i henhold til solfangeren gør det muligt at bestemme den maksimale strøm ICM. Denne værdi kan være stor, for eksempel en transistor Pcn = 200mw kan ICM overstige 1A. Brug af PCM og Icm, PCM = Icm * UCE. Kan anvendes ved at undersøge ICM. For ex. Peak opkøber strøm (se note 1) ICM 10 A NOTE 1: Denne værdi gælder for Tp ≤ 10 ms, duty cycle ≤ 2%. Hilsen KAK

her 100mA giver nominel aktuelle værdi. 200mA er det absolutte maksimum strøm. HVIS strøm overstiger denne værdi transister vil ødelægge. Dette forhold ICM / Ibm giver forholdet mellem solfangeren og base-strømme. vælger base, strøm, således at den nuværende nuværende ikke vil overstige den nominelle værdi.

Jeg mente Icm eller jeg bm. Beklager den forvirring.

Dette forhold ICM / Ibm giver forholdet mellem ...
Jeg ville ikke forholdet. ICM = Peak Collector Nuværende IBM = Peak Base Nuværende Så når max værdier for Peak Collector Nuværende og Peak Base Current er nået, vil transistoren blive ødelagt? Både Saml Nuværende max 100mA og Peak Collector løbende max 200mA er under maksimale absolutte Rating i databladet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back