Indstil DMZ om DLINK DFL-800 - Please hjælp

P

pr0_gress

Guest
Hej,

Jeg ønskede at konfigurere DMZ-port på D-Link DFL-800 til DMZ-port er forbundet til computeren var synligt udefra WAN-netværk over hele verden og ikke synlige på det interne netværk LAN.

O venligst forklare, hvor łopatologiczne.Hvis du får brug for nogle supplerende oplysninger at give.

Den første mulighed får du med noget problem, andre kan ikke sættes på routeren (du kan på den firewall på denne computer)

MBO - hvordan skal du oprette forbindelse til denne computer er, hvad du skal skrive sådan en browser?

WAN IP router.
Normalt kan du ikke forbinde på denne måde fra nettet bag denne router.

Opsætning af DMZ på routeren er at skrive den lokale computers IP-adresse, der skal placeres i området.Der bør udvises omhu til denne adresse ændrer sig ikke, for eksempel, du opdatere DHCP-konfiguration eller genstarte routeren. NårDet er også vigtigt, at passende sikkerhedsforanstaltninger for at beskytte din computer fra netværket angreb - kan du drage fordel af personlige firewalls.Det er ikke underlagt beskyttelse fra hardware firewall.

Jeg lukker

Hej jeg er ejer af huset routera.Mam sætte server, og problemet er, at når jeg forsøger at oprette forbindelse til np.kiedy jeg er på arbejde med dit domæne det viser mig login vinduet til routeren, og efter jeg logger ind fjernt konfigurere routeren, og ønsker ikke det er stadig en mulighed, fordi nogen kan bryde ind i min routera.Prosze for hjælp eller DMZ i routeren skal du deaktivere eller enable.Wtej øjeblik er slukket, og deaktivere eller ved ikke, om at være så? Hvordan kan jeg gøre for at blokere adgang til min router, mens Jeg bruger min server til at virke (DynDNS)?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back