Inducere Forsinket et signal

D

Delta11

Guest
Jeg har brug for at fremkalde en forsinkelse i den rækkefølge, USEC i et signal, hvis og når den opstår. Ved hjælp af simple buffere eller flip-flops forsinkelser signalerne i orden nanosekunder. Den krævede forsinkelse er omkring 0.5usec. Brug for hjælp til dette. Desuden, hvis ai bruge en micro-controller, vil være mulighed for en forsinkelse af denne kendelse at blive induceret fra input til output fra regulatoren? Og endelig, hvis jeg bruger en microcontroller, ville det ikke være overkill:?? Roll:

Hvilket signal er du lookin på? ... du kan altid prøve en MMV / BMV, som er simpelt nok ... controller især bruges til en sådan opgave er en bestemt overkill

Hvorfor ikke bruge en monostabil Multi? Brug en forsinkelse, og en anden til at generere dit signal.

Burde have forklaret dette tidligere, men signalet er faktisk en data linje og jeg har brug for at matche timing med en styresignal. Multivibratorer kan anvendes til en en-gang-signal, men måske ikke være muligt for hele data. kan ikke differentiere styresignalet så den eneste mulighed er at fremkalde en forsinkelse i data.

"Aktiv forsinkelse line" er, hvad jeg kræve i denne sag. Nogen delte denne info med mig og jeg troede, jeg skulle også .. Thanx for hjælpen gutter ...!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back