Info for en AC-servomotor controller

K

kieennx

Guest
Hej alle, jeg forsøger at designe en AC-servomotor controller, men min erfaring om dette område er næsten nul. Kan nogen give mig nogle oplysninger om: - arkitektur af servomotorer (AC / DC). - Metode til at drive dem. - Særlige μPs eller μCs, der normalt anvendes i disse systemet. - Eksempler på design, anvendelse noter, brugervejledning ... Alle oplysninger vil blive værdsat. Med venlig hilsen, Kieennx. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 20 minutter: [/color] [/size] Giv links hvis det er muligt. Thanks a lot. Regards, Kieennx.

AC servomotorer er faktisk AC-maskiner, men støtter ekstreme max. strøm, belastninger og hastighed. Med højere max. strøm accelerationen er højere (kan starte og stoppe meget hurtigere). Kan have forskellige konstruktioner, ligesom børsteløs DC maskiner, når de i stedet for med en DC maskiner, hvor den aktuelle inverteres af brashes, det gør du ved at have eksternt kredsløb, hvilket betyder faktisk, at du leverer AC strøm i virkeligheden. End man kan have AC-motorer med en fase eller med 3 fase. Jeg har arbejdet med DC-motorer i hvilket tilfælde du har 4 kvadrant chopper, eller invertere i tilfælde af AC-motorer. I begge tilfælde skal du IGBT transistorer eller anden form for kombination af bipolære og MOSFET transistorer (højt input inpedance, men high throughput strøm). Unforetunatly, jeg har ikke nogen pdf dokumenter eller link. Men prøv med google:. D

Hej Belsugului, Tak for din guide om det grundlæggende. Kan nogen hjælpe mig flere detaljer i dette afsnit? Regards, Kieennx.

IR have det specielle IC at gøre det AC servostyringsprocessoren job. De har også en god IGBT / MOSFET driver, og IGBT selv. Prøv deres hjemmeside www.irf.com Held og lykke TR2000: D

hvordan kan en sevo rotere i 360 digree kan du hjælpe mig! Jeg kan ikke reparere sevo hardware. enhver teknik i programmering.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back