Info: TCP / IP med 8051

B

beuch

Guest
Hej alle, The DS80C400 af Maxim tillade TCP / IP med en 8051 kerne. (Mac + stack TCP / IP, UDP, ICMP, DHCP ...). Omkostninger på 9 $. Se: www.maxim-ic.com Måske en alternativ Z-World kanin kernemodulets mig ... beuch

til web og TCP / IP-forbindelse: se også ww.wiznet.co.kr eller søg i2chip, www.i2chip.com de har en w3100A IC, der har en dev.kit for 8051 med ac kode til vores velkendte compiler! : Lol:

Hej pin. Kan du kommentere W3100A? 1. Hvor hurtigt (Max gennemløb) 2. Nem programmering 3. Limfri interface. 4. Max for forbindelse (noder) Tnx

Den maksimale kapacitet på W3100 er begrænset til de anvendte controller. I tilfælde af 8.051 (T89C51RD2) - omkring 200 kilobyte per ét sekund. Det betyder blot at bruge WIZNET. Føreren (API) for W3100A er på et websted http://www.wiznet.co.kr/tech/wiznet_products/ . Udover jeg har eksempler fra en række 8051EVB for K ** l. W3100A kan indgå i adresse rummet af controlleren, i lighed med RAM. Der er også I2C mode. Mængden af samtidige sessioner TCP er lig med fire. UDP bruges til flere sessioner (hvis nødvendigt).

Hej, der arbejdede med Dallas ds80c400? Venligst commnet om, er, hastighed, kode, API, ... bye

Hej PIN Jeg køber også modulet i 7010 og også 7100, finder jeg prog util og kilden for EVB men I'am søger nu diagrammer af 7010 og 7100 og også for kildekoden til har 7100. Hvis du kan hjælpe mig med nogle af disse yderligere info, at jeg ser for det vil det være rart. Venlig hilsen Gabby. 8)

Hej alle, Er der nogen har @ TMEL's @ web evaluering kit TCP / IP, PPP bibliotek for KE * IL C51? Jeg er virkelig brug for det. Regards, ZeRoN

Hvor hen til indkøbe WIZNET produkter online? (W3100a og iim7010a) thx!

Sir Lader se nyhederne MCUs af Zilog. Det har en stak TCP indersiden af. Dens de billige, at Dallas MCU.

Kære Fellows, spurgte jeg for nogen tid siden med noget svar, så jeg prøver igen. Er der nogen vide, hvor der kan købes og hvor meget koster en lille MAC-adresse rummet? ~ Flaxa

Jeg ønsker at købe IIM7010 modulet, så jeg vil gerne, at du fortælle mig, hvor har du fået denne pris og adressen på et websted, hvor jeg kunne købe det. Jeg vil sætte pris din hjælp, TAK

for Europa (Tyskland) kan du prøve: h ** p: / / www.dacomwest.de/ håber det hjælper, / / a

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back