Information om isolerede thrystor chauffør og fasevinkel detektion ved brug af mikro-

A

alec82

Guest
Hej alle, Jeg arbejder på softstarter kredsløb ved hjælp thrystor. Jeg har brug for that oplysninger aboat isoleret thrystor chauffør og fasevinkel detektion ved brug af microcontroller nogen kan hjælpe mig? På forhånd tak

Hai alec82 Jeg har designet en professionel soft start enhed med PIC Microcontroller som er meget udbredt i Elektriske hånd borerne, Ilder og hvor som helst du har brug for en blød start for en motor. På skift "på" enheden, langsomt begynder motoren og tager fuld hastighed i 5 sekunder. Kredsløbet brugt en optokobler og det samme kan modificeres til at køre et motorkøretøj, som ved blot at ændre triac. Men da det er et professionelt design, kan jeg ikke skrive det her. I tilfælde af at du er intrested at købe projektet, eller endda fuldstændig samlet og testet PCB er du maile mig på qrzdx@rediffmail.com eller PM mig.

Hey, kan jeg spørge om dit design? Vil bare gerne vide, hvilke nul spænding skifter du bruger til at registrere nul overfarten. Thanks.

Jeg har brugt en transistor til at opdage ZC i et design og en 2.2.m modstand tilsluttet fra Live Wire til Micro i en anden værdiges. Du kan bruge et hvilket som helst, men koderne er forskellige. Held og lykke

Hej ljiachin, kan du bruge Optocoupler direkte fra de vigtigste med modstand og output af opto til din Microcontroller at opdage 0xing. En anden måde er at forbinde lysnettet direkte til PIC microcontroller med 3 til 4 Mega Ohm modstand til fornuft. Pic Microcontroller er at have de nødvendige arrangement indeni, så det ikke er ødelagt, forudsat at det nuværende ikke er mere end 20 Mili Amp. Jeg brugte både system. Du kan prøve. Thanks.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back