Initialisering af FIFO hjælp ModelSim Testbench

I

imbichie

Guest
Hej alle, jeg arbejder med en I2C Core, som nu møder jeg et problem med initialisering af FIFO, hvordan jeg initialisere FIFO med ModelSim Testbench , betyder, uden at forstyrre I2C Master Program. Jeg arbejder med VHDL Thanks in Advance

Hvad er størrelsen af ​​din FIFO? Jeg vil bruge en for-løkke for initialisering af en blok memory.But det vil tage tid, da FIFO skrive, ur kontrolleret.
Code:
 for i i 0 til FIFOsize loop data_in_FIFO '0 '); vente til clk_period; slutningen loop
Er det hvad du leder efter? - Vipin http://vhdlguru.blogspot.com/

Jeg troede, han ønskede at initialisere alle FIFO værdier til nogle KONSTANT value.It kan være nul eller noget else.Does den sags skyld? Er der nogen måde at initialisere en FIFO?

Tak for dit svar Men det initialiseringen er via vores vigtigste VHDL-program na, jeg har brug for at initialisere FIFO via min testbench, i min testbench hvordan jeg adgang FIFO-signalet

Hvis jeg forstod dig lige dette er hvad du ønsker at gøre - Bring ud din FIFU signaler som porte i din I2C kerne eksemplifikation, som vil give dig adgang til din FIFO signaler i testbench. Nu kan du manipulere dine FIFO-signaler i dit testbench.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back