Input-nævnte nuværende støj PSD

P

pinifrancesco

Guest
Hej alle,

I'm designe en lav støj differential forstærker ved hjælp af ams0.35um teknologi i kadencen miljøet.
Dette forstærker vil arbejde som en differential forstærker uden feedback fordi amplitude af indgangssignaler er virkelig små.Outputtet vil være enkelt ophørt.
Nu prøver
jeg at simulere input nævnt nuværende støj PSD med virtuos analog miljøet (spøgelse simulator), men jeg dont kende varmt til at gøre det.

Er der nogen, der kan hjælpe med at løse dette problem?

Mange tak for enhver, at svaret.

pinifrancesco wrote:

...
I'm designe en lav støj differential forstærker ved hjælp af ams0.35um teknologi i kadencen miljøet.

Dette forstærker vil arbejde som en differential forstærker uden feedback fordi amplitude af indgangssignaler er virkelig små.
Outputtet vil være enkelt ophørt.

Nu prøver jeg at simulere input nævnt nuværende støj PSD med virtuos analog miljøet (spøgelse simulator), men jeg dont kende hvordan det skal gøres.Er der nogen, der kan hjælpe med at løse dette problem?

Hi Erikl,

Tak for besvarelsen.

Jeg har ikke været klar nok.I'm designe en differential forstærker for
lavfrekvente applikationer.Det
er ligesom
jeg designe et operationelt forstærker,
jeg skal bruge uden feedback.
Så etape består af en lateral BJT input pair og en MOS nuværende spejl belastning.Siden indgangen er gjort med bipolære transistorer,
er det vigtigt også at evaluere input-nævnte nuværende støj PSD, som ikke kan ignoreres (ligesom i tilfælde af MOS input par).
Jeg håber at have været klarere nu.

Thanks a lot for besvarelse.

pinifrancesco wrote:Jeg har ikke været klar nok.
I'm designe en differential forstærker for

lavfrekvente applikationer.
Det er ligesom jeg designe et operationelt forstærker, jeg skal bruge uden feedback.

Så etape består af en lateral BJT input pair og en MOS nuværende spejl belastning.
Siden indgangen er gjort med bipolære transistorer, er det vigtigt også at evaluere input-nævnte nuværende støj PSD, som ikke kan ignoreres (ligesom i tilfælde af MOS input par).

Jeg håber at have været klarere nu.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back