Installer. Tar gz Anvendelse i Linux

K

kandy2015

Guest
Hej gutter, jeg er ny i linux, og jeg bruger linux mint 9. Jeg har truing at installere Yahoo Messenger og Adobe Flash, og de kommer som. Tar gz. Hvordan får jeg denne ret? På forhånd tak.

FLV Player er et gratis flash Media Player til Windows. FLV-afspiller kan afspille og hente filer direkte fra internettet eller en lagerenhed. Med sin enkle og lette design kan du se alle dine videoer uden forstyrrelser i en bug og glitch frit miljø.

Pak tar.gz filen og søge efter en tekst-fil med navnet som installation eller opsætning. De fleste programmer giver en tekst-fil med installationsvejledning. Og måske din Linux Mint har en pakke til Flash Player. Kig efter en pakke som flashplugin-nonfree

Jeg har set Adobe Flash på Linux som et enkelt bibliotek fil (. Deromkring). Hvad der skal gøres er at udvinde '. Tar.gz' fil med 'tar-xvzf file.tar.gz' og placere flash biblioteksfilen i browsere (Mozilla / Firefox) plug-in biblioteksmappe. Dette var nok til at få flash arbejde med Mozilla varianter.

Jeg har set Adobe Flash på Linux som et enkelt bibliotek fil (så.). Hvad der skal gøres er at udvinde '. Tar.gz' fil med 'tar-xvzf file.tar.gz' og placere flash biblioteksfilen i browsere (Mozilla / Firefox) plug-in biblioteksmappe. Dette var nok til at få flash arbejder med Mozilla varianter.
Arbejde! = Korrekt. Du bør kun installere ting på denne måde, hvis din distributions pakkehåndtering ikke har en pakke. Den korrekte måde at gøre det i Mint ville være at først og fremmest sikre, at dine apt cache er er op til dato, så du får den nyeste version.
Code:
 apt-cache update
Derefter:
Code:
 apt-get install flashplugin-nonfree

Hej gutter, jeg er ny i linux, og jeg bruger linux mint 9. Jeg har truing at installere Yahoo Messenger og Adobe Flash, og de kommer som. Tar gz. Hvordan får jeg denne ret? På forhånd tak.
Du kan ikke installere yahoo Messager i linux, hvis du ønsker at installere det du har brug vin .... Men jeg tror, du kan bruge pidgin til at chatte Du kan installere Adobe Flash. du skal finde nogle software hvilke formater file.deb. file.tar.gz.. : Du vil installere det, du er nødt til at dekomprimere. nu, bruger du linux mint 9, som er meget enkel, behøver ikke at bruge kommandoen Andre metoder: tar xzf Targe-C file.tar.gz til uncpmpress .. nu kan du installere God fornøjelse!!

Ikke sandt. Yahoo Messenger har en indbygget Linux-version.

Hvis du ikke ønsker at bruge kommandolinje værktøj, du kan gå til MC (Midnight Commander). Det vil hjælpe dig med at undgå kommandolinjen værktøjer.

Du kunne, men enhver, som ikke kan lide at bruge kommandolinjen skal gå tilbage til Windows eller et andet OS designet til idioter.

Har et kig på de steder, linux distributioner som Ubuntu, Fedora ... U kan finde de samme spørgsmål, der med svar!.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back