K
kandy2015
Guest
Hej gutter, jeg er ny i linux, og jeg bruger linux mint 9. Jeg har truing at installere Yahoo Messenger og Adobe Flash, og de kommer som. Tar gz. Hvordan får jeg denne ret? På forhånd tak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Arbejde! = Korrekt. Du bør kun installere ting på denne måde, hvis din distributions pakkehåndtering ikke har en pakke. Den korrekte måde at gøre det i Mint ville være at først og fremmest sikre, at dine apt cache er er op til dato, så du får den nyeste version.Jeg har set Adobe Flash på Linux som et enkelt bibliotek fil (så.). Hvad der skal gøres er at udvinde '. Tar.gz' fil med 'tar-xvzf file.tar.gz' og placere flash biblioteksfilen i browsere (Mozilla / Firefox) plug-in biblioteksmappe. Dette var nok til at få flash arbejder med Mozilla varianter.
apt-cache update
apt-get install flashplugin-nonfree
Du kan ikke installere yahoo Messager i linux, hvis du ønsker at installere det du har brug vin .... Men jeg tror, du kan bruge pidgin til at chatte Du kan installere Adobe Flash. du skal finde nogle software hvilke formater file.deb. file.tar.gz.. : Du vil installere det, du er nødt til at dekomprimere. nu, bruger du linux mint 9, som er meget enkel, behøver ikke at bruge kommandoen Andre metoder: tar xzf Targe-C file.tar.gz til uncpmpress .. nu kan du installere God fornøjelse!!Hej gutter, jeg er ny i linux, og jeg bruger linux mint 9. Jeg har truing at installere Yahoo Messenger og Adobe Flash, og de kommer som. Tar gz. Hvordan får jeg denne ret? På forhånd tak.
Har et kig på de steder, linux distributioner som Ubuntu, Fedora ... U kan finde de samme spørgsmål, der med svar!.Hej gutter, jeg er ny i linux, og jeg bruger linux mint 9. Jeg har truing at installere Yahoo Messenger og Adobe Flash, og de kommer som. Tar gz. Hvordan får jeg denne ret? På forhånd tak.