integration i matlab hjælp plz ........

R

Ramani

Guest
hej til alle,

Vi ved, at v = ∫ e.dl; spænding er den linje, integralet af elektrisk felt.

Jeg har fundet elektrisk felt ved hjælp af numeriske simaulation som 30 × 30 matrix.

30 × 30 matrix, der indeholder elektriske felt i hvert geografisk placering.dvs 30 × 30 er udstyret dimension.

Nu bliver jeg nødt til at finde spænding på særligt punkt hvordan man kan tage integration i Matlab, og til at finde tilsvarende vlotage.

kan du definere dit problem og husk, fordi jeg dont opfatte, hvad der er problemet, så jeg kan ikke hjælpe difinitely.

Karim

hi sir,
Jeg har elektrisk felt matrix med mig selv.hver værdi i matricen definerer nogle størrelsesorden på et bestemt punkt i den fysiske placering.
Nu har jeg brug for at finde spænding ved særlige punkt.
for at jeg er nødt til at finde integralet af elektrisk felt vektor.
Så hvordan er nødt til at definere integration i Matlab til ovennævnte problem.
elektrisk felt i 2 dimensioner.spændingen er også i 2 dimensioner.

Du skal også bruge feltet retning.Størrelsen alene, ikke specificere det område fuldstændigt.Tilføjet efter 3 minutter:Af den måde, hvis der på helt kan du beregne spændingen forskel, uanset om integration vej, fordi vi ved, at integrationen af E på en snæver sti er nul.Derfor, netop beregne integration langs vandrette og lodrette linjer for at komme til et sted.Der passer til din matrix rækker og coloumns.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back