integrerende cyklus varmestyring

S

sjjm

Guest
hic thanx ravimarcus for koden for lm35adc.Jeg wil prøve det, og c, hvis det virker ud.
Hvis der er en der kender mo om princippet om integreret cyklus kontrol hjælp.Jeg vil gerne bruge den tro kontrol varmer temperatur.Hvis u virkelig kunne hjælpe mig med den kode, assembly, som ikke C.

Integral cyklus kontrol er meget enkel.Du har brug for nul passage detektor og tælle antallet af cykler.

For eksempel, du ønsker at kontrollere i 10% trin, og ønsker at anvende 30% magt, tænde belastning for 3 cykler og slukke for resten 7 cyklusser.

Du ønsker at kontrollere i 1% trin, og ønsker at anvende 54% magt, tænde belastning for 54 cykler og slukke for de øvrige 46 cykler.

Alternativt kan du sprede om cykler også.

Skål

Ravi

hi Ravi

disse dage m også arbejder på det samme projekt heater kontrol

Jeg må spørge u to spørgsmål

1.Dette er integreret del af pid kontrol metode?

2.Hvis ja, hvordan man styrer proportional og derevative del af PID gennem software til radiator kontrol.

please help me out.Tilføjes efter 1 minut:hi Ravi

2.Hvis ja, hvordan man styrer proportional og derevative del af PID gennem software til radiator kontrol.

please help me out.Tilføjes efter 1 minut:hi Ravi

please help me out.

Shaz skrev:

disse dage m også arbejder på det samme projekt heater kontrolJeg må spørge u to spørgsmål1.
Dette er integreret del af pid kontrol metode?2.Hvis ja, hvordan man styrer proportional og derevative del af PID gennem software til radiator kontrol.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back