Interfacing Matlab model med Verilog

R

r_p_sanna

Guest
Ethvert organ hjælpe mig ud af, hvordan grænseflade Matlab model i Verilog.
Målet er, ligesom jeg har en Matlab model, som får input fra de verilog og genererer output.Verilog nødt til at bruge Matlab udgang til videre forarbejdning.

For at gøre dette skal du have Xilinx ISE i din computer.Når du installerer det, i dit MATLAB Simulink bibliotek Xilinx filer vises.Så i Xilinx Blockset / Basic Elements der er opkaldt komponenter "Black Box".Når du trækker dette komponenter til din Simulink projekt Det spørger dig om verilog fil for det.Til din verilog fil der er nogle enkle regler skal overholdes ligesom definitionen af to faste ben for ur ANC ur anable og har alle stifter små bogstaver.Det er bedre at se sin hjælp.
held og lykke.

Relation til dette emne, var jeg tænkte, om nogen af jer har eksempler på elektriske kredsløb, der er blevet beskrevet i Simulink.Også jeg prøver den slags ting, men alle de eksempler, jeg har, er af ting som "klimaanlæg" eller "biomedicinske anvendelser" snarere end * kredsløb *.Er der en generel bibliotek, som jeg kunne tage et kig på at prøve i vores design flow?

tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back