Interfacing TCP / IP med 8031 microcontroller

B

bothiraj

Guest
Hej alle! Jeg gør mit sidste år projektet som sammenknytning af hardwired TCP / IP med 8031 microcontroller ... Kan du fortælle mig kildekoden til interface .... UR venlige bothi.p [color = red] Jeg har redigeret dit emne, næste gang bruge en bedre én. / Cl [/color]

Først og fremmest, så prøv at finde en bedre emnelinjen end "hjælp mig" "outch", "hvorfor gul" eller noget lignende. En masse mennesker (og også spam-filtre) forsætligt overread sådant nonsens linjer, og du vil ikke nå dem (selv om de kan hjælpe dig) at kvalificere sig til en mere detaljeret hjælp, kan du prøve at forklare, hvad du skal bruge, hvad du har gjort hidtil , og hvad det præcise problem er, hvor nogen kan hjælpe dig. Hvis dit projekt er i begyndelsen af noget, så en god explanaition for din hjælp anmodning kan være: "Vær venlig at hjælpe mig til at udtrykke mig til at identificere de tekniske fokus og tidsrammen for et projekt, der beskæftiger sig med 8031 Mikrokontrollere og TPC / IP-kommunikation"

brug wiznet. Det er den eneste gode soln jeg kender til. Hvis du implementerer den TCP-IP stack i softwaren så u vil bruge 50% tid UR 12 MHz CPU i TCP-IP-opkald. det er generelt ikke en acceptabel soln. haseleddet

Jeg tror, at du taler om interfacing en ekstern chip med TCP / IP-stakken (ligesom S7600 eller wiznet er W3100) til 8031. Mindst du nødt til at beslutte, hvad chip vil blive bruge, og derefter stiller spørgsmålet (med en ordentlig beskrivelse) i microcontroller forum

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back