Intersymbol Interference (ISI) - Matlab

M

Mr. Grey

Guest
Hi everyone!

Jeg gør en simulering projektet ved hjælp af Matlab.Projektet handler om aflønning af ISI
vha. Kalman filter som en equalizer.
Har nogen kendskab til mit projekt?Hvis ja, bedes du fortælle mig, hvordan u gøre det?

Jeg har et problem med at simulere en ISI kanal model ved hjælp af Matlab.
De indberettede signalet i BPSK form og signalerne er gået thorugh en bandlimited kanal, som forårsagede ISI.

Er der nogen måde at opbygge ISI kanal ved hjælp af Matlab?

Kan nogen lære mig, hvordan man skaber et signal med ISI i Matlab, please?

Please comment hvis u vide om emnet.Tak.
Sidst redigeret af Mr. Grey på 05 december 2006 9:32; redigeret 2 gange i alt

hej

Matlab's hjælp har en masse eksempler, som kan hjælpe dig.

det er bedre Thet du fortsætter dit projekt skridt for skridt, mener jeg, første generere et tilfældigt signal, modukate det, sendes den over kanalen ,....

tak.

Hør her

http://bard.ece.cornell.edu/downloads/tutorials/fsedfe/fsedfe.html

amir_rastegar2003 wrote:

hejMatlab's hjælp har en masse eksempler, som kan hjælpe dig.det er bedre Thet du fortsætter dit projekt skridt for skridt, mener jeg, første generere et tilfældigt signal, modukate det, sendes den over kanalen ,....tak.

For BPSK system, kan du sikkert generere ISI med simpelt filter modeller i Matlab.

BCL wrote:

For BPSK system, kan du sikkert generere ISI med simpelt filter modeller i Matlab.

Hej

Jeg har denne afhandling for dig, den indeholder kode.Klik på "hjulpet mig" knappen

Sal
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

ERIC Cosby's kodeks om OFDM dækker datatransmission ..nogle en give den til denne fyr, jeg ikke har det på nuværende tidspunkt ..
ISI kan nemt gøres ved at indføre støj på kanalen .. ERIC Cosby Code tilføjer AWGN støj, men kun den reelle del.han skrev sin kode ..u kan skrive "help awgn" i Matlab editor, og u vil have sin idé, ved hjælp af det u kan tilføje REAL og imaginære dele af lyde ..

i genearal,
SYMBOL DATA NOISE = modtagne data
og det modtagne data har ISI problem, hvis mængden af støj er høj,,,Naveed

Tak.

Do u guys vide, hvordan du ændrer en stikprøve signal i state space system antagelse kanalen er et dynamisk system eller FIR filter?

Disse gutter indsendt i 2006, og du er takke dem i 2008, efter to år?!!

dens nytteværdi i forbindelse med deres arbejde, som kunne have gjort dem til at takke. tæller ikke år. Jeg er ked af, hvis mine ord gør ondt others.nothing personlige

chait wrote:

dens nytteværdi i forbindelse med deres arbejde, som kunne have gjort dem til at takke. tæller ikke år. Jeg er ked af, hvis mine ord gør ondt others.nothing personlige

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back