invers Laplace transformering?

C

cedance

Guest
hej,

Jeg har brug for at finde den inverse Laplace transformering af

a = exp (1 r)

b = exp (1 r) / (-1 exp (1 r))Jeg brugte Matlab og Mathematica at finde den inverse Laplace og couldnt finde svaret.selv om u kunne få den inverse, pls post metoden og også resultatet.tak.

/ cedance.

PS: pls dont bede mig om at prøve noget andet software, som Mathcad etc. ..som et svar.

Laplace inverse af en funktion kan ikke eksistere.En tilstrækkelig betingelse, at jeg kender sætter stærke begrænsninger på væksten i de funktioner.Alligevel betyder det ikke, at en funtion der ikke vil have en Laplace omvendt, hvis den ikke opfylder betingelserne.En ting, jeg kan forsikre Dem om, at de funktioner, du har angivet ikke er guarrantted at have Laplace inverse af eventuelle sætninger, at jeg så.Derfor er det kun --- er med dig, når du gør det.Vedhæftet er en prøve for den første funktion og tilsyneladende, du har til at udføre alle trin i paradis for distribution (generaliseret funktion).Endnu værre er det ikke guarranttee en rundrejse, hvis du forsøger at Laplace funktionen igen.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Kunne ikke finde en bedre måde til din anden funktion.Her er en Prøve ...en serie.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back