Inverter 14V DC til 14V AC

M

MP35

Guest
Modtag Jeg ved ikke noget om elektronik, undtagen, hvordan man lodde.Jeg har prøvet andre fora, men få oversvømmet med jargon og debatter.Husk, hvad jeg er efter, er en idiot's guide til opbygning af en inverter til 14V AC, som jeg kan køre fra min bil cigarettel lysere.Jeg har brug for omkring 7 ampere.Jeg kan gøre flere enheder, hvis dette er et problem.Jeg er i UK, og vil sandsynligvis være at købe fra Maplins, hvis nogen kender en anden forretning i NW London-området.Thanx.
Jeg undskylder på forhånd hvis dette er i forkert afdeling.

Hvorfor vil du til at opbygge dette?De fleste invertere i dag bruger høj frekvens skifte teknikker, der kan være svært for en nybegynder som dig selv.Maplin sælger en lang række til overkommelige priser.
http://www.maplin.co.uk/Search.aspx?criteria=inverter&source=15&SD=Y

Det andet alternativ er en simpel 50Hz firkantbølge inverter hjælp af en omfangsrig 50Hz transformer.

Jeg har en Reveal RSS340 Speaker system, som jeg bruger med min anden computer.Jeg har bygget en computer ind i min bil, og ønsker at bruge Reveal som et dedikeret lydsystem.Desværre, det kører 14V AC.Jeg ønsker ikke en 240V AC inverter "flyder rundt" i bilen.

Der er en meget god chance for, at internt i højttalersystemet boksen 14VAC bare bliver udbedret og reguleret ned til 12VDC.Så hvis dette er tilfældet, kan det være nemmere at bare installere en DC strømstik og bruge 12V fra bilens batteri.Lagt efter 20 minutter:MP35 skrev:

Jeg har en Reveal RSS340 Højttalersystem

E-design, thanx.Jeg har fundet en 14V DC linje indeni, så antager jeg kan splejse ind i det.Med hensyn til hvem de er, firmanavnet var Reveal, jeg tror, de har helt lukket, selv om det er muligt, de blev købt af Creative.De var meget dyrt for, hvad de var, men jeg elsker den lyd, de lægger ud.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back