IO Padframe design ...

Regards Rajesh,

Deres forslag om at trække op eller ned spændingsniveau det rent faktisk ville undgå steady state aktuelle.Jeg kan gætte, at dette kan ske blot ved eksternt at pakken benene bundet til dem, pads med ekstern strøm eller Gnd forsyning.Men er der andre måder?Er dette i hvert fald relevany til Pull-Up og Pull-Down Resistors?

Kan du kommentere på en lignende situation med en usammenhængende Output pad.Hvad ville virkningen være til design i form af strømforbrug og funktionalitet?i modsætning til input puder, cant output puder muligvis være tilsluttet eller træk-op eller ned, som deres indgangsporte er indkapslet i padframe dermed gøre dem tilgængelige.Således kunne det uudnyttede output puder årsag til et design.

Tak.

giggs11 skrev:

Hej,Jeg har for nylig bygget en IO padframe for mit design.
Der er to ubrugte Input puder i min padframe desing dvs.
deres output-porte ikke er tilsluttet nogen af de input af Core design.Ville det ikke være nogen ydeevne eller design stabilitet spørgsmål og vil være tilstrækkelig til at løse dette problem ved blot at grundstødningen stifter af pakken er forbundet med disse pads med Ground levering i stedet for at efterlade dem dinglende.
Jeg er meget interesseret i at kende konsekvenserne af at forlade ubrugte IO indgang pads med sit input uden tilknytning til nogen ydre signal eller udbud og IO output puder uden forbindelse til sit input som kernen.

G

giggs11

Guest
Hej,

Jeg har for nylig bygget en IO padframe for mit design.Der er to ubrugte Input puder i min padframe desing dvs.deres output-porte ikke er tilsluttet nogen af de input af Core design.

Ville det ikke være nogen ydeevne eller design stabilitet spørgsmål og vil være tilstrækkelig til at løse dette problem ved blot at grundstødningen stifter af pakken er forbundet med disse pads med Ground levering i stedet for at efterlade dem dinglende.Jeg er meget interesseret i at kende konsekvenserne af at forlade ubrugte IO indgang pads med sit input uden tilknytning til nogen ydre signal eller udbud og IO output puder uden forbindelse til sit input som kernen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back