IP-Core generator

O

Osbourne

Guest
Når jeg instantiere en ip-kerne (fx en DCM), er der ikke noget problem.Men når jeg ændre parametrene for denne kerne, projektering syntetiserer ikke mere og fejlmeddelelser vises.
Hvad er problemet?

nævne whatz fejlen?
hvor u ændrede parametre, hvorvidt coregen gav en advarsel?

Jeg bruger sin / cos se op tabel ip kerne.Den har navnet <carrier_gen> i mit design.Bredden af Theta-indgangen er i første omgang 4 og design fungerer.Når jeg ændrer bredden til fx 6, følgende advarsler vises:

Regenererende IP ...
ADVARSEL: sim: 89 - En navngiven kerne <carrier_gen> allerede findes i uddata-mappe.Output produkter til denne kerne kan overskrives.
ADVARSEL: coreutil: 266 - Kunne ikke fjerne outfile.

Jeg har også ændret bredden i signalerne fra resten af designet til 6 for at matche de nye
ip kerne spec.

Så, når jeg forsøger at syntetisere det nye design, får jeg følgende fejlmeddelelse:

FEJL: Xst: 2091 - "D: / Texas / PD / DPD.vhd" linje 79: Forskellige former for havne <THETA> om enhed og komponent til <carrier_gen>.

Theta i virksomheden og komponent, ikke har den samme type!Så jeg forstår ikke denne fejl?Kan nogen hjælpe?

Hej,
Jeg genereres en model ved hjælp af sinus / cos lut ip kerne.
gik med på samme måde u nævnt.
i første omgang at give en theta bredde på 4 og derefter regenererer det med 6.men jeg har ikke mødt med nogen fejl.

nu ...har u genereret den model, ved at kalde coregen fra ISE miljøet ved hjælp af "Opret ny kilde".
eller gjorde u aktiveret coregen første omgang og derefter inkluderet ur vhdl model ved hjælp af "tilføj en eksisterende fil"

check out ur "*. out"-filen også, og c, om ændringerne er opdateret.

eller bare give den. xco filen for ur-model,
så jeg kan indtaste de samme parametre til kassen ur prblm.

Hej,

Vedlagt fremsendes en lille vhdl model ved hjælp af en DCM og synd / cos ser op tabel til
generere en sinus og en cosinus funktion.

Theta bredde er nu 4.Hvis du dobbelt klikker på "carrier_gen" i kilderne i projekt vinduet, åbner den tilhørende centrale generator vindue.Skal du ændre Theta bredden til fx 6 og klik generere.Nu "carrier_gen skal moderniseres.Prøv at syntetisere den model igen, og du vil finde de nævnte warnigs / fejl.

Tak for at hjælpe mig!
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back