IR Bjælker

S

Slayerza

Guest
Hej,
Jeg har brug for at opbygge et hjem automatisering controller, at behovet ikke være i stand til at kontrollere en automatiseret gate.For at gøre det jeg har brug for at være i stand til at holde døren åben, uden at foretage nogen ændringer af opperation i porten (automatic tæt, fodgænger indgange mv)

Vil det være muligt at bruge den infrarøde stråle indgange til motoren controller til at holde døren åben ved hjælp af en microcontroller?Hvis ja, hvordan kan disse stråle projektpakker arbejde i form af strømforsyning og opperation logik, som jeg ikke har adgang til de fysiske motor på dette tidspunkt.

Den eneste tekniske manual, som jeg har, er et dårligt oversat tysk, så jeg i grunden har ringe billeder at gå af.Alle oplysninger ville hjælpe meget.

Skål
Slayer

Jeg er også planer om at bygge en IR-baserede Home Automation System.I mit tilfælde, jeg ønsker at styre lys og andre apparater inde ved hjælp af en IR fjernbetjening af gamle tv-og dvd-afspillere.Hvad jeg gjorde, var, gik jeg over til min papirkurven udstyr og genvundet en IR-modtager, og det så er sket, at det er en TSOP1236 Vishay Telefunken.Databladet er tilgængelig fra nettet.Jeg har også bygget en grænseflade modul indeholder 12 relæer til at kontrollere 220vAC belastninger.

Jeg har stadig problemer med at afkode signalet til min micrcontroller.Jeg bruger PIC16F628A.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back