især pres.

P

pitpol

Guest
Velkommen!
Jeg har vaskemaskinen (som i emnelinjen) fra ca 8lat.Problemet er, at når det program, uanset hvad der bliver en tromme.Kun en svag summen er hørt.Undertiden spin, men kun i én retning.Når spin orientering ikke har nogen problemer.Tromlen roterer med forskellige hastigheder.Zdiąłem topdækslet og podczs hjalp med at starte brummen og manuelt slå på tromme vaskemaskinen har gjort flere uafhængige bevægelser, desværre, den næste cyklus i sig selv ikke yder rådgivning.Februar om modulet ser ok, i øvrigt er blevet korrigeret af en tjeneste omkring 2 mce siden (da vaskemaskinen ikke vask, og ikke spundet) Meget behage hjælp og vejledning.
Ps.Jeg kontrollerede børster, har meget mere end 1 cm.

Det lyder som et problem med silnikiem.Szczotki bør have min.mere end 1,5 cm.Kontroller igen, om de har tilstrækkelig afstand til bindinger, og især pres. Ad hoc-basis, strækker sig en lille smule af foråret, men du skal købe for wymienić.Polskie modparter ok.15zł / sæt.

Hvis børste efter ændringen er ikke glimte i arbejdet, men det er KEF så skal rettes til motorstyringssystemet thyristorer module.Jeśli februar fra begge sider af pladen på sine terminaler er korrekte, skal du erstatte triac, men måske også, at eventuelle ændringer i relæet omdrejningstal (der er ved siden af Triac) - kan have brændt kontakter.

Da spinding kollega skriver finder normalt sted i forskellige hastigheder, rotoren af motoren skal dobry.Przy melee i likvidation ville være en stærk funkle, indsamler svedet grunde på mindst 2 og ikke kunne holde til en højere omsætning.

zetfa skrev:

Da spinding kollega skriver finder normalt sted i forskellige hastigheder, rotoren af motoren skal dobry.Przy melee i likvidation ville være en stærk funkle, indsamler svedet grunde på mindst 2 og ikke kunne holde til en højere omsætning.

Tak meget, om morgenen varmer Triac.Så snart du nævner det, og jeg vil vide testen.Tilføjet efter 3 [minutter]:Apropo motoren ikke kender zabardzo dem.Jeg er i stand til at bruge multimeter bemærkede sårbarheden?Hvis ja, hvor netop gør jeg målinger?Måske er en af mine kolleger har et diagram af en vaskemaskine med værdier for spænding kontakter?

pitpol skrev:

Måske er en af mine kolleger har et diagram af en vaskemaskine med værdier for spænding kontakter?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back