isolation resisitors i Wilkinson tilkoblings

U

umarazad

Guest
Hej, Jeg bruger corporate arrangement af Wilkinson tilkoblings at opsplitte en effekt, 4-porte (Lige division) og 4 strøm ampere bruges hver med en produktion på 2Watts.
Mit spørgsmål er, at isolation modstande anvendes skal magt modstande eller ordinær modstande vil tjene det formål, at holde sig for øje, at der kan være tilfældet, at en effekt amp kan mislykkes.

Hej,

ja, de er nødt til at være maskinelt modstande, højere magt sats på output combiner end input adskillelsesstolpen.Måske den nøjagtige effekt kan beregnes efter en bestemt formel til rådighed, at jeg ikke klar over, men jeg tror, det kan også let bestemmes af simuleringer.

flyhigh

jeg gør simuleringer i annoncer og har ikke været i stand til at finde ud af proceduren til at bestemme el ratings for modstande.Det ville være rart, hvis u eleborate det en smule mere.

Hej

Hvis du for eksempel har en tovejsproces Wilkinson strøm splitter, og en produktion er afbrudt.Halvdelen af strømmen er fremsendt til en havn, og den anden halvdel er spredes i isolation modstand.

Hilsen

hej,

kan en Wilkinson magt adskillelsesstolpen blive brugt som en combiner, og hvad er de skridt til at udforme det i annoncer?
enhver undersøgelse materiale ville være nyttigt.

Hej

Sure Wilkinson kan bruges som en combiner.Kontroller S-parameter matrix i enhver lærebog for Wilkinson.(Pozars bog).

Hilsen

Wilkinson som en magt adskillelsesstolpen ikke stress isolation modstand, cos signalet i begge grene har samme amplitude og fase, så de potentielle over den modstand er lig nul.I tilfælde, at en forstærker brandsår, at produktionen vil afspejle halvdelen af strøm fra generator (Wilkinson halveret den på input), og halvdelen af, at magten vil fjerne i modstand (fjerdedel af effektoptag) som skrev tyassin.

Hej,

Et konservativt design for en Wilkinson splitter ville tage hensyn til, at i værste tilstand, når både ouputs er helt umatchede og med den værste fase, al den kraft ind i splitteren ville være spredes i en modstand.
Hilsen

Z

y bør bruge magt modstand, eller IMD skal være meget dårlig, når kombinere 2W RF magt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back