isolering mellem analoge og digitale jorden

D

dipak.rf

Guest
Hvordan får jeg isolere mit digitale og analoge jorden på samme substrat?

Beskrivelse: Jeg har blandet signal design med analoge og digitale blokke, nu er jeg nødt til at adskille og isolere mit digitale VSS og analoge VSS.men mit problem er substrat vil være det samme.

du kan bruge forskellige grund til analog og digital f.eks gnda til analog og GND for digitale

De grunde vil altid være forbundet gennem underlaget.Underlaget har en forholdsvis høj impedans selv.Jeg har for nylig målt omkring 90ohm mellem ben kun forbundet via det substrat på en chip vi gjort.Nuværende sker generelt i retning af mindst modstand, som vil blive gennem metal lag og slukke for chippen.Må holde grunde særskilt på metal lag selv.

Din GNDs der vil altid er tilsluttet dit underlag.

Et godt layout teknik er at holde to (eller flere) uafhængige GND linjer, bliver man forbinder alle de substrat kontakter og de andre (s) vil gøre dit faktiske chip GND forbindelser.Derefter vil alle de "uafhængige" GND linjer være tilsluttet (kortsluttede hinanden) på GND obligation pad ...

dipak.rf skrev:

Hvordan får jeg isolere mit digitale og analoge jorden på samme substrat?Beskrivelse: Jeg har blandet signal design med analoge og digitale blokke, nu er jeg nødt til at adskille og isolere mit digitale VSS og analoge VSS.
men mit problem er substrat vil være det samme.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back