Jeg ønsker at designe en RF magt detektor med MWO

K

khouly

Guest
Jeg vil gerne vide, hvordan du får output DC spænding med den effekt, og hvordan du får det forbigående problem i detektoren,

gerne indskyde en CDMA signal på det og få det outputthanks in advance

khouly

Denne side har nogle gode tips.Jeg ville ikke bekymre dig for meget med matchende net, i det mindste til at begynde med:

http://www.microwaves101.com/encyclopedia/detectors.cfm

Når du får en harmonisk blance simulation vil se på Vout
vs fejet Pin at kontrollere komprimering.Så en RF puls tog også i harmonisk balance, og prøv HSPICE også, hvis du har denne mulighed.Pulsen toget vil give dig mulighed for at tjekke stigningstid (video bandwitdh).

Der er et element i vss at writes prøver til en fil.For eksempel kan du skrive prøver af en WCDMA bølgeform til en fil.Så kan du læse denne fil i en VPWL element og bruge det i en HSPICE simulering.

Valgte en ikke-lineær Schottky diode model fra biblioteket og design en detektor (f.eks Infineon BAT64)

Valgte en moduleret havn PORTMOD fra Ports / Signaler og indstille den rigtige graduering og hyppighed beslutning.
Gradueringen er en fil, der skal placeres i mappen signaler.

Valgte en graf og for måling gå til Ikke-lineære / Vtime (Time Domain Spænding), og for Måling Component valgte en sonde placeret på outputtet af detektoren.

For Simulator valgte Hspice.

På samme graf kan du vælge til sammenligning den Vtime ved indgangen, og Vtime på outputtet af detektoren.

bruge tansisent simulation i ADS kan også gøre dette job for

Jeg har brugt-annoncer, og alt går ok, men jeg ønsker at lære, hvordan du gør det med MWO

Jeg har vedhæftet mit arbejde med MWO, og ønsker man kontrollere det, og fortælle mig, hvis alt ok, og jeg vil begynde med de Transient simuleringKhouly
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back