Jeg ønsker at lære .....

S

Syukri

Guest
Hi all ...

Jeg er ny i kommunikation verden ... Jeg
har netop opgraderet og nu er jeg arbejder på en jordstation en satellittjeneste selskab.Mit indlæg er som en meddelelse Engineer ...

Den tsk overvåger signal meddelelse af satellitten til jordstationsudstyr og downlink fiber optiske line ...

Kunde hjælpe forhold transponderne theier husleje er også under min opgave ...

Kan nogen give mig et klart billede af denne systemer .... og er der nogen god hjemmeside, som jeg kan bruge som reference.

Thanks in advance

Syukri

Jeg ved ikke, om jeg kan hjælpe dig, men
jeg vil prøve ...Jeg er en elektronisk ingeniør, gradueret et år siden, har arbejdet for en telekommunikationsmidler organisation siden jeg gradueret ...ikke meget satellitkommunikation men jeg har en vis viden ...

Hvad er dit spørgsmål?

få fat i en satellit kommunikation bog gerne Rudy eller somethng ..Der er nogle bøger til rådighed på edaboards ..

godt syukri de ting, der er den bedste måde at forstå infrastrcture på dit system er sælgeren dokumentation, som de forudsat din virksomhed på tidspunktet for installationen.Thats de bedste og til det punkt ressource, u vil vide.

resten en god reference er Digital kommunikation ved Sklar, men tror på grund af ur job scedule u skal sælgeren materiale.

rgds
Gauiver

meget godt og er nødt til at lære ...... becauz i livet ur altid i stand til at lære nu først og fremmest u nødt til at komme Pakistan og deltag COMSATS Lahore og tage nogle klasser af stor instruktør dr JAVAID AHMED

PHONE: - 092429203101 (EXT 211)

email javshanum (at) hotmail.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back