jeg begynder at designe en NIC chip (10/100M)

C

CRISP

Guest
men, er jeg meget forveksle for mellem PCI og MAC-signal.

der har nogen erfaringer?

Du kan downloade nogle dataark fra internettet.Realtek, Broadcom, Myson århundrede, Icplus, AMD, osv. har meget detaljerede docs.

honeyxyb skrev:

Du kan downloade nogle dataark fra internettet.
Realtek, Broadcom, Myson århundrede, Icplus, AMD, osv. har meget detaljerede docs.

Undskyld, jeg ikke forstår, hvad du mener.
Mellem PCI og MAC, ingen standard interface definere.PCI er en grænseflade, og MAC er et modul er defineret i IEEE 802.3, mellem PCI og MAC, normalt skulle have en hukommelse, fra PCI til Memory, jeg nævner det RemoteTxDMA (fra CPU), fra hukommelsen til MAC, jeg nævner det LocalTxDMA ( i chips), fra hukommelsen til PCI, jeg nævner det RemoteRxDMA, fra MAC til hukommelse, jeg nævner det LocalRxDMA, det vil sige, bwetween PCI og MAC, ingen direkte grænseflade, der er en buffer der.

CRISP skrev:honeyxyb skrev:

Du kan downloade nogle dataark fra internettet.
Realtek, Broadcom, Myson århundrede, Icplus, AMD, osv. har meget detaljerede docs.

Hvis jeg husker korrekt MII grænsefladen mellem MAC og PHY ..godt både MI og MII er ..

Hvis du mener grænsefladen mellem mellem Mac og PCI-bussen ..Jamen jeg vil tro, at du ville have til at skrive den grænseflade, der skal PCI-kompatible.Den, jeg skrev var ISA, så jeg behøvede ikke at beskæftige sig med PCI ..

jelydonut

Gode nyheder.Jeg tror, du kan definere den protokol af dig selv.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back