Jeg har brug for at simulere en motor

E

eltonjohn

Guest
Jeg har brug for at simulere en DC motor .. Er der nogen krop ved en blød, der giver mig mulighed for at designe mine egne DC motoren i henhold til hvilken som helst behov, jeg har hastighed, strøm osv. ..??? Giv en hånd ............!

Tag et kig her: http://www.ansoft.com/products/em/rmxprt/ Kraftig Software til design af roterende elektriske maskiner RMxprt hurtigt beregner udførelsen af roterende elektriske maskiner, så designere til at foretage de indledende dimensionering beslutninger og til at evaluere hundredvis af design alternativer i løbet af få sekunder.

Jeg har brug for SPICE modeller af jævnstrømsmotorer med en omdrejningstæller enten optisk eller magnetisk ... Jeg havde ingen held indtil videre!

HI Ved du, om ICAP kunne simulere en motor styres af en PLL. Jeg leder efter den type simulator

Hej Du kan finde mange artikler om PLL simulering ved hjælp Spice Behavioral Modeling.I tror ICAP kunne opfylde dine behov. Jeg byggede nogle komplekse elektroakustiske slået parameter model ved hjælp af krydderi. Held og lykke! ynhe

Efter min mening er det bedste redskab til at simulere DC / AC motorer MATHLAB!! U kan finde klar til at bruge modeller og simuleringer af DC / AC motorer på: h ** p: / / www.ece.umn.edu / brugere / Riaz / macsim / readme.html filen indeholder alle de simuleringer i MathLab. Også tage en lås på de fantastiske videoz, der forklarer haw en motor arbejde! Hvis du kan få parametre for den matematiske model (for eksempel ved hjælp af værktøjet sugested af Robin Hood, eller beregning af dem ved hånden) simuleringen er verry enkel

VISSIM, Matlab, MotorSIM, kan PSIM hjælpe PSIM har en demo-version: h ** p: / / w * w.powersimtech.com / download.html

Hej nogen har allerede antydet matlab ......... thats gode.! Jeg vil også kraftigt anbefale dette værktøj b / c til at simulere de særlige kendetegn ved DC / AC motorer, grundlæggende ting er at vurdere matematisk model, som du kan udvikle dig selv i MATLAB. u kan se servomechanism simuleringsværktøj fil uploadet på MATHWORKS.COM hjemmeside ved at Khalil sultan fra Pakistan. (U kan søge efter det). dens virkelig et kunstnerisk arbejde. hensyn

nye PSPICE version 10.3 har også BLDC motor model, komplet med Bemf tilbagemeldinger. Jeg glemmer, hvad et bibliotek er det, men jeg så det. prøve en del søgen efter * BLDC * Mr.Cool

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back