Jeg har brug for en hjælp om IP3 og kompression 1ds

N

nassim1

Guest
Jeg ønsker at beregne og simulere IP3 (input og output), og også compresson 1dB i ADS software .. Er der tutorial i annoncer om dem? Hvordan kan jeg vide, mine simulering resultater? dvs IP3 er variebal mellem, hvad og hvad? ansøgning om mixer, LNA ..... thx en masse i forvejen Nassim

ADS kalder IP3 TOI, tredje orden Intercept. TOI og-1dB er færdig med harmonisk balance bør de have design guider eller eksempler bygget i bare kigge rundt eller bruge hjælp. Held og lykke

thanx, jeg vil prøve ........ Jeg gør konw, hvis der er en apllication kro nettet? thx igen

Hej naasim, skal du bruge en kilde RFpower komponent og haronic disponible saldo i ADS paletten, jeg attahed fil jeg vil give et eksempel i ADS måske vil hjælpe dig ....... Mouloud

og dette eplanation fil ... tage sig Mouloud [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1. minutter: [/color] [/size] Beklager, kan ikke sende dig HTML-fil, så du skriver dette 'Agilent ADS Tutorial ( Projekt 3) 'i googl, vil du finde html side Mouloud

Kære kolleger, Thx så meget mouloud08, vil jeg bruge, hvad du har sendt til mig ... pls, hvis der er onther forklaring eller tutorial vil du hjælpe mere igen .... Nassim

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back