Jeg har brug for forklaring af anordninger pakker (SM, SOT, TO)

• Thread starter A. Anand Srinivasan
  • Start date
A

A. Anand Srinivasan

Guest
De pakker af enheder som SM, SOT, TO bliver mig forvirret kan nogen hjælpe mig med nogle detaljer og billeder ville være en stor hjælp ...

TO pakke Cylinderformede metal kan type kolli af nogle halvlederkomponenter.

SM eller SMD er overfladen monteret typer, alias flad pakke, kan monteres på PCB uden drillin for nåle.

SOT betyder Small Outline Transistor pakke, en rektangulær flade montere transistor eller diode med tre eller flere måge vinger kundeemner.De fører er på to længde sider af pakken.SOT pakken er JEDEC kompatibel.Populære størrelser er SOT23, SOT143, SOT223 og SOT89.SOT komponenter er tilgængelige på plastik tape og rulle.

TO (transistor skitsere) pakker er meget varieret.

De spænder fra de store, metal, flanger, rund TO-3 pakker om magten transistorer til de små, plast, halvrunde TO-92 pakker for små signal transistorer.De kan være rektangulære som TO-220 pakker, og de kan være overflade monteres som TO-263 og AT-268 pakker.

Der er alt for mange pakke typer!

Et par af pakkerne er populære nok til at være umiddelbart genkendelige.For andre er det nemmere at bruge fabrikantens datablade eller en forhandlers katalog sider at se, hvad enheden figurer er.Hver producent vil bruge, for hver enhed, et par af pakken typer. KunSå generelt er det bedre at se på datablade for disse oplysninger.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back