Jeg har brug for til at løse denne ligning. Im1

J

jc2

Guest
Jeg har brug for til at løse ligningen af figuren. Jeg har brug for at få im1 som en funktion af de andre objekter Please hjælp mig, hvordan kan jeg løse denne ligning?, Hvor kan jeg løse det? Dette er ligningen for figuren x = im1, og f = λ, den symbolske objekter af ligningen er: x kp WL VDD AV r1 veb1 r2a2 r2a1 veb2 r2b2 r2b1 vt f vo Er en ligning Hjælp mig tak

[Quote = jc2] Jeg har brug for til at løse ligningen af figuren. Jeg har brug for at få im1 som en funktion af de andre objekter Please hjælp mig, hvordan kan jeg løse denne ligning?, Hvor kan jeg løse det? Dette er ligningen for figuren x = im1, og f = λ, den symbolske objekter af ligningen er: x kp WL VDD AV r1 veb1 r2a2 r2a1 veb2 r2b2 r2b1 vt f Er en ligning Hjælp mig tak [/quote] Der er software opkaldt FEMLAB for at løse svære ligninger selvom jeg personligt ikke ved, hvordan man bruger det. Men du kan prøve det.

Hej jc2, gruppering vilkår, får du en 3. ordre (kubik) ligning i x. Dette kan løses ved hjælp af standardiserede metoder. Hilsen Z

Hey, u kan beskrive problemet klart ... for mig ser det ud til im1 er allerede en funktion af Vdd, VT osv. ..

eda_freak: den ligning, der viste jeg er im1 som en funktion af vt, vbe1, im1, .......; men jeg ønsker ikke im1 som en funktion af im1, jeg ønsker im1 som en funktion af andre objekter: vt, vbe1, vbe2, R1, r2a2 osv. ...... bangash, hvordan kan jeg løse denne ligning i Matlab? tak

mener du, at du ønsker andre variabler som en funktion im1? Og du ønsker et program, der kan hjælpe dig gøre det? Hvis det er tilfældet, TI-89 lommeregner nogle ordentlige symbolske ting (men du bruger et væld af variabler) ... Hvis du er virkelig desperat og ikke har andre muligheder, kan du bruge en halv time at skrive i hele ligningen i hjemmet vinduet ved hjælp af "løse" funktion som denne: solve (IC1 = (1 / 2) Kn '(W / L )...., Vt) I dette tilfælde vil det forsøge at løse for Vt ... jeg har gjort nogle skøre ting at bruge TI89 ... det tog for evigt for mig at både skrive det i og for det til at spytte ud et svar .. intet så slemt, men det kunne bare arbejde. Ellers MATLAB (langt bedre egnet til jobbet) ... har nogle symbolske operationer, herunder noget i stil med løse funktion i TI-89 ... Her er et link: http://www.mathworks.com/access/helpdesk/help/toolbox/symbolic/ch14.html Jeg har den studerende version af Matlab og den symbolske ting synes at virke. før du kan gøre nogen løsning du nødt til at fortælle Matlab, at du vil have variabel i symbolske (vers vektor) form .... det link viser nogle eksempler Held og lykke og håber dette hjælper.

doucadio og bangash, jeg forsøgte at løse denne ligning med Matlab (løse), men jeg kunne ikke, bør du hjælpe mig, sige til mig hvordan man løser denne ligning, og hvis du ønsker at løse det vil jeg takke dig ..... ............ tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back