S
SL elektronisk
Guest
Jeg læste den AN10420, (usb virtuel COM-port på lpc214x), når jeg har set end denne port dont eksisterer.det sige, end det er virtuel og jeg tror, end det at oprette denne bruger UART's?.
Jeg har mine 2 UART's i brug, jeg bruger en af dem til at programmere ucontroller og til at kontrollere programmet, når det kører.Den anden UART er forbundet til en skærm end køre med seriel interface.
Jeg ønsker at gemme data via USB til min pc, og jeg har brug for, end de udtænke er recognice af pc.
Jeg har læst, end der er rutiner end sine skal defineres og ejecuted på reset.
Citat:
# include <LPC214X.H> / * LPC214x definitioner * /# include "type.h"# include "usb.h"
# include "usbcfg.h"
# include "usbhw.h"
# include "usbcore.h"
# include "mscuser.h"# include "memory.h"extern BYTE Memory [MSC_MemorySize]; / * MSC Hukommelse i RAM * // * Main program * /int main (void) (
DWORD n;for (n = 0; n <MSC_ImageSize n ) (/ * Copy Initial Disk Image * /
Memory [n] = DiskImage [n]; / * fra Flash til RAM * /
)IODIR1 = LED_MSK; / LED * er defineret som Outputs * /USB_Init (); / * USB Initialisering * /
USB_Connect (TRUE); / * USB Connect * /while (1); / * Loop evigt * /
)
Jeg har mine 2 UART's i brug, jeg bruger en af dem til at programmere ucontroller og til at kontrollere programmet, når det kører.Den anden UART er forbundet til en skærm end køre med seriel interface.
Jeg ønsker at gemme data via USB til min pc, og jeg har brug for, end de udtænke er recognice af pc.
Jeg har læst, end der er rutiner end sine skal defineres og ejecuted på reset.
Citat:
# include <LPC214X.H> / * LPC214x definitioner * /# include "type.h"# include "usb.h"
# include "usbcfg.h"
# include "usbhw.h"
# include "usbcore.h"
# include "mscuser.h"# include "memory.h"extern BYTE Memory [MSC_MemorySize]; / * MSC Hukommelse i RAM * // * Main program * /int main (void) (
DWORD n;for (n = 0; n <MSC_ImageSize n ) (/ * Copy Initial Disk Image * /
Memory [n] = DiskImage [n]; / * fra Flash til RAM * /
)IODIR1 = LED_MSK; / LED * er defineret som Outputs * /USB_Init (); / * USB Initialisering * /
USB_Connect (TRUE); / * USB Connect * /while (1); / * Loop evigt * /
)