L
Lotung352
Guest
Hej, jeg er en 20-årig ELECTRONICS BUFF & AM MED ET SALG AF MIN ELECTRONICS PUNKTER Fordi jeg er i bevægelse. JEG HAR En PENCILBOX LOGIC DESIGN træner, der sælges for $ 155,00 og jeg vil tage $ 50,00 + $ 10.00 Forsendelse FOR den sendt PRIORITET mail, kan MSG ME IF interesseret eller jeg placere den på EBAY EN DU KAN GØRE BUYITNOW hvis du vil. Let Me Know, TAK!
gøre effektiv brug af værdifulde laboratorie tid Kredsløb såsom ure, kontakter og lys er faste dele af LD-1 Studerende bygger kun de kredsløb, som direkte vedrører et bestemt eksperiment De lave omkostninger LD-1 Pencilbox Logic Trainer tillader studerende på digital elektronik at gøre effektiv brug af værdifulde laboratorie tid. Kredsløb, såsom ure, kontakter og lys er faste dele af LD-1 og behøver ikke at være flere gange bygget. Studerende bygger kun de strømkredse, som direkte vedrører en bestemt eksperiment. Alt der kræves for at designe og eksperimentere med logik kredsløb er inkluderet i Pencilbox. Strøm leveres af enten foyr 1.5V batterier eller en AC-adapter. LD-1 har til huse i en hård støbt plast bæretaske med en integreret hængslet låg, som stabler bekvemt til opbevaring. Alt der kræves for at designe og eksperimentere med logik kredsløb er inkluderet i Pencilbox