Jeg har et problem med min M (at) tlab på SUSE 10.

B

Blilix

Guest
Jeg installere M (at) tlab 7 om SUSE10 og nogle gange, jeg har et problem, at mit M (at) atlab lukkes automatisk, mens jeg bruger det.På terminalen, viser den fejl som denne:

X Fejl af anmodningen mislykkedes: BadValue (heltal parameter ud eller interval for drift)

Større opcode af anmodningen mislykkedes: 18 (X_ChangeProperty)
Værdi i mislykkedes anmodning: 0x4
SerialNumber af anmodningen mislykkedes: 310
Nuværende serienummer i output stream 312

Hvordan kan jeg løse dette problem?

Tak

 
Cyberprzestępcza grupa Sednit postanowiła szpiegować Polaków – aby dotrzeć do komputerów internautów, posługiwali się stroną polskiej instytucji finansowej. Przeprowadzając atak na konkretną firmę, cyberprzestępcy wykorzystywali lukę programu Microsoft Word – w treści dokumentów tekstowych pojawiały się informacje o stanowisku NATO wobec obecnej sytuacji na Ukrainie. Grupa ESET przyjrzała się zagrożeniu.

Read more...
 
et enkelt spørgsmål ... du har licens til denne version af Matlab?

"SerialNumber af anmodningen mislykkedes" => du nødt til at reinstal de licens eller at ændre serienummer:

 
Jeg fandt ud af, at hvis jeg ikke bruger "kopier" og "fortid" funktion på MATLAB vil jeg ikke komme dette problem.Derfor er mit gæt, er det ikke problemet med licensen.Tilføjes efter 1 minut:Jeg fandt ud af, at hvis jeg ikke bruger "kopier" og "fortid" funktion på MATLAB vil jeg ikke komme dette problem.Derfor er mit gæt, er det ikke problemet med licensen.Desuden viser forskellige fejlmeddelelse.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top