'Jeg' på grund af modstand i serie

S

smslca

Guest
Vi kender Hvis to eller flere modstande forbindes i serie med en anvendt spænding 'V', så svarer modstand af kredsløbet er summen af alle modstande. Dette er fordi alle modstande genererer den samme strøm. ==> V = IR1 + IR2; Men hvorfor alle modstande i serie der genererer den samme strøm, hvad der sker i den afgift (Q) niveau. Hvorfor ikke en resistor tager mere spænding og generere mere strøm, og den anden, lav spænding og lav strøm, sådan at de tilføje op til spænding (V) ==> V = I1R1 + I2R2; Hvor I1> I og I2

[Quote = FVM] Modstande gemmer ikke gebyr. [/Quote] Afgiften niveau, hvad jeg mener er, at gebyret flyder på tværs af modstande på tidspunktet for spænding i ON position.

(1) Modstande ikke genererer oplade eller strøm. De bare imod det potentiale, V forsøger at presse igennem. (2) Den spændingsdeler regel og Kirchoff spænding lov omkring et lukket kredsløb er en grundlæggende og kan aldrig blive krænket. Denne regel kommer før alt andet. (3) Afgiften på tværs af modstande, der flyder er langs de linjer, der 1 A er 1 coulomb per sekund. (Jeg tror, det er det forhold.)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back