Jeg vil have en driver til analoge signaler 30V

X

xxtigerxx

Guest
Jeg vil have en driver til analoge signaler 30V En chip Quadruple Half-H Drivers L293NE er kun én vej. Jeg har en bus 2-leder, og jeg ønsker at øge strømmen i begge måder .. :p

Kan du kaste lidt lys over, at 30V bussen, der kræver mere strøm i begge retninger? Regards, IanP

Protokollen af ​​bussen er som RS-485 Enhederne er strøm fra bussen. Jeg ønsker, at føreren så jeg bussen kan kommunikere i større afstande. Vil du have noget andet THX for dit spørgsmål. :p

På en bus, inklusive RS-485, er afstanden ikke i lineær sammenhæng med den anvendte spænding .. Tror du, at du kan sende 1Vpp signalet over en kilometer og 30Vpp signalet over 30 km? Måske i et meget langsomt baudrate det er muligt, men for længere distancies (> 1-3km) overveje RF modems .. Regards, IanP

IanP Jeg ønsker at øge afstanden fra 1 km til 3 km. Med driveren jeg vil reducere støjen fra bussen og jeg giver ekstra energi til bussen det som jeg sætte en Rooter i etherner af pc'er. Du kan øge afstande af erthenet så længe du har lyst (tror jeg). :p

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back