M
Maori
Guest
im en newbie .. en stadig ikke helt forstå, om denne bane til jernbane operation.
her jeg lægger mit circiut .... kan nogen forklare det .. hvis i detaljer .. jeg virkelig appereciate.im bruger HSPICE som mit værktøj.
1) Jeg håber, at jeg kan vide om dette kredsløb .. hvordan det flow .. starter fra input
differential pair til produktion af fælles source scenen.
2), hvorfor vi har brug aktuelle kilde i denne cirvuit.
3) funktion Cc i dette kredsløb.
4) fra kredsløbet i midten er differenstryk pair ... og det er den indgang etape .. i
ret er det output tidspunkt ... men i venstre side ... jeg virkelig doono .. hvad er det n
funktion af det ... kan du hjælpe mig ... forklare det.
Jeg har virkelig brug for hjælp fra nogen her ... coz im helt i stå lige nu ... VENLIGST ..
her jeg lægger mit circiut .... kan nogen forklare det .. hvis i detaljer .. jeg virkelig appereciate.im bruger HSPICE som mit værktøj.
1) Jeg håber, at jeg kan vide om dette kredsløb .. hvordan det flow .. starter fra input
differential pair til produktion af fælles source scenen.
2), hvorfor vi har brug aktuelle kilde i denne cirvuit.
3) funktion Cc i dette kredsløb.
4) fra kredsløbet i midten er differenstryk pair ... og det er den indgang etape .. i
ret er det output tidspunkt ... men i venstre side ... jeg virkelig doono .. hvad er det n
funktion af det ... kan du hjælpe mig ... forklare det.
Jeg har virkelig brug for hjælp fra nogen her ... coz im helt i stå lige nu ... VENLIGST ..