jord mønster eller mund udskrive

S

soodamanikannan

Guest
Hej frnds, Kan vi bruge datablade jord mønster størrelse og hul størrelse i løbet af mund udskrive skabelse. Giv bekræftelsen. Hvis det ikke korrekt, bedes du give guideness til mig. Sådan gør du som pr standrad spec.

ja du skal give landet mønster størrelse som pr datablad .. fordi du kommer til at placere den samme IC til dit bord.

landpatterns dimensioner og navngivning er defineret i IPC-7351. Datablad landpatterns er forskellige fra IPC-7351 i mange tilfælde.

Hvis der går med IPC -7351 strandede betyder altid gå med strandede .. nogen tid har vi til at gå med som pr databladet .. fordi de strandede ikke vil matche til din datablad .. hvis er i stand til impliment nogle af de ting betyder, at du kan impliment lide tekststørrelsen af reference designator.pin nummerering. pin en mærkning loddemaske område og alle ..

IPC-7351, dækker alle footprint, du vil oprette, hvad IPC-7351 gør, er at opsætte tolerences og pad størrelser, der kræves for at helbrede, og siden lodde fileter osv., placering gårde, også navneformatet for både fodaftryk, men også padstack . Hvis du køber IPC-7351 spec du få en kopi af lommeregneren, pengene værd.

HI Marce, jeg henviste IPC 7351 STD. Stll vi har nogle tvivl. Hvis jeg laver den jord mønster som pr datablad. Eksempel Jeg havde 10mil dia føre til en komponent i løbet af denne betingelse, hvordan du vælger den bore størrelse og pad størrelse. Og også jeg skabte SMD enhed mund udskrive for 0402 jord. Forudsat masken clearence 5mil for alle parter sin fine eller ej. På forhånd tak.

PTH huller tilføje 0,1 mm og diameter som en tommelfingerregel. Pads til loddemaske lag skal være 1:1 med følgende afsnit i dig PCB fremstilling anvisninger: 3,11 Lod Modstå Lodde modstå (lodde maske) er påkrævet på begge udvendige flader af den trykte bord, skal den opfylde de kvalifikationer / overensstemmelse IPC-SM-840 klassen H. Dækning, helbrede og adhæsion, skal være som defineret i punkt 3.8.1 til 3.8.3 af IPC-6012, bortset fra at ingen indgreb af loddetin modstå er tilladt på alle overflader monterer eller ball grid lander, og at ALLE pad mønstre har lodde modstå tops mellem individuelle pads. Højden af loddetin modstå burde ikke volde nogen stigende problemer for overflademonterede komponenter. Lod modstå data er angivet som per IPC-7351 standard, 1:1 med jorden størrelse, producenten er at oversize disse lodde modstå åbninger svarende til deres fremstilling procedurer, der sikrer, at alle de ovennævnte krav er opfyldt, at mængden af oversize tage hensyn til de mindste spor og hul dimensioner som vist på printkort Master Tegning. Lod modstå ikke er relateret til en komponent pad er ikke at blive forstørret. ikke størrelse loddemaske i din padstack ellers kan du begrænse dit design muligheder.

Åh jeg glemte, ville jeg bruge metersystemet, de fleste komponent i disse dage er hårde metriske, og det gør livet lettere, når du samarbejder med mekaniker design skattedepartementerne. og software.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back