JPEG konverter i VHDL for Xilinx Spartan II eller III?

F

farhada

Guest
HI,
Jeg spørger mig selv, hvis nogen kender nogen henvisning til en gratis kerne eller enhver anden form for information om, hvordan man gennemfører et JPEG-dekoder (Reading en JPG-fil og konvertere den til BMP eller RGB stream)?

Jeg ved, at der er en masse commersial IP-Kernehuse til rådighed, men jeg har brug for noget, der er royalte gratis eller hvis ikke, jeg er nødt til at konvertere C-koden til VHDL og skrive det selv.

TIA,
/ Farhad

Hej kære
Jeg er så leder efter en vhdl kildefilen for JPEG2000 gennemførelse, men jeg ikke finde den.
men SA-C værktøj giver converting c koder til vhdl du søge det selv om det ikke er et supplement til kommercielle.
hilsen

salam Ahmad Agha,
Jeg mener, hvad jeg vil gøre, er at manuelt konvertere C kode, som jeg har til VHDL og se, hvordan det går, er jeg ikke sikker på, at koden vil være lige så effektive som de rene VHDL-kode, men jeg kan arbejde på det, efter at jeg har en fungerende modul.

BR,
/ Farhad

Måske nogen er interesseret i dette webinar om Jpeg 2000 gennemførelsen bruger @ ltera enheder.

BR,
/ Farhad
@ ltera Corporation præsenterer:
Aktivering Real-Time JPEG2000 med FPGA Arkitekturer
20. oktober 2004
11:00 PT / 2:00 PM ET / 18:00 GMT

Del tre af tre i
DSP Video & Image Processing Webcast Series

Tak for din registrering til "Aktivering Real-Time JPEG2000 med FPGA Arkitekturer" webcast,
der blev forelagt af @ ltera Corporation.Denne note er at minde Dem om, at live webcast vil finde sted onsdag den 20 oktober, 2004 11:00 PT / 2:00 ET / 18:00 GMT.

Hvis du vil se Webcast: Start HerAt sikre det bedst mulige webcast erfaringer,
kan du begynde at 10 til 20 minutter før tid.
Klik på linket ovenfor fra systemet du orginally brugte til at registrere.
Klik på "Adgang Webcast" knappen for at indtaste session.
System Access:

Hvis dette ikke sker fra den ordning, du orginally anvendes til at registrere for denne session er du nødt til at gå gennem registreringen igen.
Hvis du bruger et 56k-forbindelse skal du login til denne webcast 20 til 30 minutter før dens start tid til at sikre den bedst mulige oplevelse.
Tegning:

Alle deltagere, der har vist webcast & indsende webcast undersøgelse ved udgangen vil blive indgået en tegning for at vinde et Canon A80 Digital Camera (US $ 300 værdi)
Officielle regler
Teknisk Support:
Kontakt venligst TechOnLine Webcast Support med eventuelle spørgsmål.
Email: webcast (at) techonline.com
Telefon: 1-877-472-7882 (hvis der ringer fra i USA),
eller 1-781-266-5000 (hvis opkald fra steder uden for USA)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back