JTAG Emulator

Y

yodathegreat

Guest
Hej, jeg sælge min emulator JEENI af EpiTools. Meget god emulator, Ethernet. God pris. Med venlig hilsen Ps: Fordi jeg køber en anden EPTIOOLS emulator.
jeeni_crop.jpg

Hej, Har du allerede sælger din emulator JEENY (tror jeg ja:??? (.....) Jeg søger efter en JTAG emulator for ARM7TDMI kører med GNU gdb Ved du hvor jeg kan finde en med god pris hilsen ,

Hej, jeg har ikke sælge mit JEENI. Er du interresant? Med venlig hilsen [quote = Atreide] Hej, Har du allerede sælger din emulator JEENY (tror jeg ja: (.....) Jeg søger efter en JTAG emulator for ARM7TDMI kører med GNU gdb Ved du hvor jeg kan finde en med god pris??? hilsen [/quote]

Hej, Ja jeg interessting. Har du bruge den med GNU gdb eller anden debugger??? Hvor mange sælger du det? Med venlig hilsen

Hej Atreide, jeg bruger ADS 1.2 i ARM. Jeg sælger det 550 $ US. eller 500 Euro. Med venlig hilsen [quote = Atreide] Hej, Ja jeg interessting. Har du bruge den med GNU gdb eller anden debugger??? Hvor mange sælger du det? Med venlig hilsen [/quote]

ok, jeg er interessant, jeg vil bare være sikker på, at emulatoren sagtens løbe med GDB. Jeg venter på svar af EPI ... Hvor gammel er din emulator? Running Well? Hvorfor vil du ændre det?

ok, jeg er interessant, jeg vil bare være sikker på, at emulatoren sagtens løbe med GDB. Jeg venter på svar af EPI ... Hvor gammel er din emulator? Running Well? Hvorfor vil du ændre det?

Hej Atreide, JEENI har 2 1 / 2 år. Og jeg har købe en MAJIC emulator, fordi jeg nu bruge en EP9312/9315 af Cirrus, det er en ARM920T. Og JEENI kan eMule en ARM920T de JEENI fungerer perfekt. (Ethernet-port) Med venlig hilsen Christophe [quote = Atreide] ok, jeg er interessant, jeg vil bare være sikker på, at emulatoren sagtens løbe med GDB. Jeg venter på svar af EPI ... Hvor gammel er din emulator? Running Well? Hvorfor vil du ændre det? [/Quote]

For JTAG Emulator for ARM7, ARM9 eller Cortex-M3 baserede processorer, klik på [url = http://www.embedinfo.com/en/list.asp?id=42] her [ / b] [/url]. For JTAG Emulator for DSP-processorer, klik på [url = http://www.embedinfo.com/en/list.asp?id=36] her [/url] .

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back