JTAG Flash-programmering i ARM7TDMI baseret projekt

J

jackson

Guest
Hej, Kan nogen punkt mig hvor man kan få information om hvordan man styrer JTAG havn for at udføre de i systemet flash programmering? Tak på forhånd Jackson

h ** p: / / w * w.elektroda.pl / eboard / viewtopic.php t = 27104 h ** p: / / JTAG-arm9.sourceforge.net h ** p: / / w * w.lart .tudelft.nl / projekter / JTAG / h ** p: / / w * w.intel.com/design/pca/applicationsprocessors/faq/sa1110faq.htm h ** p: / / w * w.cse.unsw. edu.au / ~ pleb / anvil.html w * w.cfly.com h ** p: / / sourceforge.net / projects / gdbice / h ** p: / / openwince.sourceforge.net / JTAG / h ** p: / / w * w.ascensit.com/developers/atmel_eb55/main.php3

Hej Dainis, Tak for dine oplysninger. Som jeg kender Flash-programmering metoden via JTAG port er ikke kun fik at gøre med enheden mærke, men også meget afhænger af processoren. De fleste open source-projekt er baseret på StrongARM chip. I mit projekt, bruger jeg S3C44B0x enhed. Kan det muligt at få succes blot at ændre den offentlige kode uden at kende enheden indre scanningen kæde konfiguration? Regards Jackson

Hej, Jackson som jeg tror, du hav 2 valg for at bruge JTAG. 1.You kan ændre JFlash hjælpeprogram til StrongARM, kildekode er tilgængelig på Intels hjemmeside og programm flash via Boundary Scan-interface. 2. Denne metode er enklere end metode 1. Den S3C44B0x har 8KB chippen SRAM hukommelse. Du skal skrive programmering utility på ARM C eller Asm sprog og belastning, nytte i forhold til chippen SRAM bruger JTAG ICE og køre den. Derefter hente Flash billedet via UART eller andre interface og brænde den til flash. Du kan downloade test_44b.zip fra Samsung hjemmeside og se eksempler på programmering AM29F008 flash-hukommelse. Med venlig hilsen Vlad

Jeg laver udvikling i JTAG blinkende for arm7tdmi hvis du nogen er interessant at vi kan diskutere på ICQ 174.376.964

[Quote = cyriliano] Jeg gør udviklingen i JTAG blinkende for arm7tdmi hvis du nogen er interessant at vi kan diskutere på ICQ 174.376.964 [/quote] For hvad JTAG hardware og vært OS?

Hej, Alle, jeg har et spørgsmål. Hvad '"Intel ® JTAG kabel" er der nogen vide? Fordi Intel har fjerne alle data på hjemmesiden. Det er samme "LART JTAG"?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back