JTAG maskine i FPGA?

D

davorin

Guest
Enhver, set nogle eksempel på en JTAG state maskine i FPGA?

Sige, jeg lægger en ekstern hukommelse som programmering kilden og FPGA programmer flashen af en vedhæftet JTAG stand processor ...

http://www.opencores.org/projects.cgi/web/jtag/overview

Dette er for en eksisterende SoC-design, for at JTAG grænseforholdene scanne og debugging ...

Jeg mente at køre en JTAG maskine for at kontrollere en ekstern JTAG CPU at programmere flash ....

davorin wrote:

Dette er for en eksisterende SoC-design, for at JTAG grænseforholdene scanne og debugging ...Jeg mente at køre en JTAG maskine for at kontrollere en ekstern JTAG CPU at programmere flash ....

Præcis ... FPGA kontrol TMS, TCK, TDO ... men jeg gætte det ikke har været gjort før ....

Kan du forklare lidt mere om, hvad du laver Davo?.Er dette @ ltera chip med NIOS og flash-hukommelse til sit program?.Hvis ja, helt sikkert den @ ltera chips har en JTAG port ligesom Xilinx chips gøre?.Hvis FPGA har en jtag port og flash-hukommelse er tilsluttet fpga ben så det kan programmeres fra fpga jtag port.(Blitzen er at have adgang til data, adresse og alle kontrol stifter tilsluttet fpga stifter, som er inde i, hvor grænsen går scanning)

Git

Var mere tænker på hurtige flash programmering gennem kontrollerende andre CPU JTAG stifter af @ ltera FPGA (o;

Slags kopi vedlagt flash til FPGA via JTAG at blinke knyttet til Coldfire CPU (o;

Måske bedre at gøre det JTAG pin kontrol via små IP CPU kerne og software ...

Alread har software til at blinke hukommelse nios bord (o;

Vær venlig ikke igen en "ubrugelig" post ....Jeg ved, hvad JTAG er i overensstemmelse med, og hvordan den skal opføre sig ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back