JVC magnat SC900R 170 tube 6x9 =?

K

kuczera15

Guest
Velkommen.

Jeg vil gerne have at bede om hjælp til at tilslutte en forstærker og højttalere.

Jeg har en tuba's JENSEN (480W PMPO) 6x9 og 2 højttalere (550W PMPO).
Jeg agter at forbinde de fire-kanals forstærker Magnat Classic 170 (4x43W RMS).

Og nu har jeg et problem.Beskriv for dig, hvad der sker, når jeg sætter det i forskellige konfigurationer.

1.Rør forbundet til CH1 (kanal 1) og højttaler tilsluttet CH2
- Alle hvordan man spiller, dog er en højttaler.
Og i hele dette problem, for når jeg sætter det ind i CH3 og CH4, så den ene højttaler spiller en meget værre (jeg mener der mangler diskant) end tilsluttet CH2.Dette skyldes, at CH3 og CH4 er sat i produktion REAR (bag) fra radioen.

2.2 højttalere 6x9 sluttet til CH1 og CH2 (FRONT output fra radioen) og rør under CH3 (eller FRONT i radioen).
- Alt om bare at spille tuba for lav på trods af (næsten) maksimum pr potentiometer.

I disse 2 konfigurationer, forsøger at forbinde dette udstyr.Jeg beskrev for dig, hvad jeg har på dette problem.

Kombinowałem nødt til at kanalisere FRONT (radioen) for at gøre 4 kanals forstærker (forbundet med de forreste og bageste), men jeg har bemærket det samme, at dette ikke er en god idé: D

Hvordan man bedst ved denne kontakt?

Pozdrawiam dig og tak for din hjælp.

VED Podączenie punkt 2 er korrekt.
Lav lydstyrke kan være forårsaget af flere faktorer.
Dårligt eksempel indstille fader i radioen, den lille rig baslyd materiale, dårlig ustwione filter forstærker (hvis nogen), for lille et signal, der kommer fra radioen (usandsynligt) og endelig en lille effektforstærker - prøv at skifte til bro-tilstand, hvis der en sådan mulighed.

Hvordan du zmostkować disse kanaler (CH3 og CH4)?

Pozdrawiam

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back