Køb Protel99SE

P

pisoiu

Guest
Hej,

Hvor kan jeg købe Protel99SE med gyldig licens?
Tak.

/ pisoiu

Hej
send en email til mig.måske jeg kan sende det til u fra e-mail.

Jeg er bange for jeg ikke var eksplicit nok.Jeg ønsker at købe det lovligt, med faktura og gyldig licens, men jeg ved ikke, om det er muligt, da Altium ophørte det med sikkerhed.

/ pisoiu

Hej
som u ønske Sir.så jeg dont kende hvor u kan købe det.

Du er meget usandsynligt, at få en kopi.Der var (stadig er) en Yahoo gruppe dedikeret til køb / salg lovlige kopier, men der har været meget lidt aktivitet i de sidste par år.

Jeg har prøvet at købe et sæde til de sidste seks måneder uden held.Altium vil give dig en kopi - men kun hvis du køber en Altium designer sæde.

Deres problem er, at for at det at være en lovlig kopi af Protel99SE, må det ikke have været brugt til at opgradere til DXP eller Altium Designer.Når en bruger opgraderinger, den gamle licens anses for overført til den nyere version, og den ældre software er ikke længere lovligt licenseret.

Din bedste chance ville være at annoncere på den eneste aktive Protel forum stadig er i brug.Tilmeld dig her: http://techservinc.com/mailman/listinfo/peda_techservinc.com, og derefter sende din anmodning.Der er stadig aktive medlemmer, som kan have, eller kender en juridisk kopi af ældre software.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back