køreplan form elektronik newbie til ekspert

W

wangsx

Guest
Hej
Kan nogen af jer, der viser din mening om
køreplan fra elektronik nybegynder til ekspert

Læs alle de bøger, du kan finde i dit lokale bibliotek om emnet.Elektronik er ligesom at spille et musikinstrument.Det tager mange år i praksis for at få god til det.

Hej wangsx
flatulent er rigtigt .... u kan blive mester i noget efter u praksis er det ....
Her er en hjemmeside, som vil give dig en hel masse oplysninger ....

http://www.epanorama.net/links/basics.html

Håber, at dette vil hjælpe ua meget i nærmeste fremtid ....

Venlig hilsen
Wilson

Hej
Mange tak.
Jeg vil dyppe mit liv i dette område.
Som hurtig forbedring af IC-teknologi.Tror du, det er
stadig nødvendigt at lære mere om discreted kredsløb?

Fysikkens love har ikke ændret sig.Her er et forslag læseliste af ældre (og dermed billigere) bøger.

1.Start med en amatør radio bog.Jeg foreslår, 1968 4. udgave af RSGB Radio Communications Handbook.Læs det igennem mange gange, indtil du både mentalt forstå alt og har også en fysisk følelsesmæssigt føler for det.

2.Få bogen Circuits, Devices, og systemer af Ralph Smith og gøre det samme læse cyklus.Har de lektier problemer.Få en gratis version af SPICE fra nettet og tjekke dine svar med det.Prøv at variere kredsløb parametre og se, om resultaterne er som du forventer.Bogen om SPICE af Paul W. Tuinenga er meget god til at lære at bruge programmet.

3.På dette tidspunkt bør du have en god forståelse af de videnskabelige principper og kan filial i din læsning til områder, der interesserer dig.Du bør også have en god nok forstå, at kunne få et job i electroniccs gør tekniker niveau arbejde.

Dette kan synes en masse arbejde at gøre, før du ender med at gøre, hvad du virkelig ønsker, men det er ligesom at øve skalaer i musikken, før du når frem til at spille populære melodier.

Der er et andet godt link til u.
_HTTP: / / www.discovercircuits.com/

Der er en meget gammel bog, der stadig er nyttig.Det er Radio Engineers 'Handbook af Fred Terman.I 1943 udgave er den bedste.Denne bog har desriptions af mange systemer, der stadig er i brug i dag.Det vil også give dig forståelse af komponenter.Det er til rådighed for billigt fra internettet bruges bog websteder.Hvis du læse introduktionen vil du mærke en sætning om at udelade hemmelige krig arbejde.Disse vil være med LORAN og radar.I til denne dag at henvise til det.

Det er ikke så nemt at få denne bibel bøger
i mit land på alle.Nogen måde, jeg vil
forsøge at finde dem i fremtiden.

Internettet bruges boghandel søgewebsted bookfinder.com vil give dig forretninger at gøre forretninger med internationale post-metoder og har brugt bogen på lager.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back